بهترین مشاور املاک کردان | املاک صوفی شعبه یک

بهترین مشاور املاک کردان املاک صوفی شعبه یک

از گذشته‌های دور تا به امروز انسان‌ها همواره به دنبال سرمایه‌گذاری و زیاد کردن درآمد و سرمایه خود بوده‌اند. این موضوع در دنیای امروز اهمیت بیش‌تری هم پیدا می‌کند. این روزها فقط با داشتن یک شغل ثابت و کسب درآمد از آن نمی‌توان پاسخگوی نیازهای خود و خانواده بود. با توجه به رشد تورم، افراد برای بیش‌تر کردن ثروت خود و در بدترین حالت برای جلوگیری از کاهش سرمایه‌ای که دارند، به سرمایه‌گذاری در بازارهای مختلف روی می‌آورند. بازارهای مختلفی مثل بورس و ارزهای دیجیتال وجود دارد. اما در این میان سرمایه‌گذاری در بازار مسکن و ملک همیشه گزینه‌ای مطمئن و سودآور بوده است. با توجه به اشباع شدن بازار مسکن در شهرهای شمالی، در سال‌های اخیر خرید ملک در مناطق اطراف تهران مانند کردان طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در این مطلب زومیلا به بررسی نکات مهم خرید ملک در کردان و معرفی بهترین مشاور املاک کردان می‌پردازیم.

کردان کجاست؟

کردان یکی از روستاهای خوش‌آب‌وهوای اطراف تهران و در واقع متعلق به ساوجبلاغ در استان البرز است. این روستا در ۱۵ کیلومتری کرج و ۷۰ کیلومتری تهران قرار دارد. کردان یکی از پرطرفدارترین ییلاق‌های اطراف تهران است و برای تعطیلات آخر هفته مسافران زیادی را می‌پذیرد. مردمی که از شلوغی شهرهای محل زندگی‌شان مانند تهران و کرج خسته شده‌اند، برای فرار از دود و شلوغی و ترافیک و تزریق کمی آرامش به خود به این روستای سرسبز سفر می‌کنند. اگر ملکی در کردان بخرید با یک تیر دو نشان زده‌اید؛ هم سرمایه‌گذاری و هم داشتن پناهگاهی برای رفع خستگی‌هایتان.

املاک کردان کرج

کردان منطقه محبوب سرمایه‌گذاران

کردان با وجود رودخانه پرآب و آب‌وهوای فوق‌العاده طی سال‌های اخیر موردتوجه بسیاری از سرمایه‌گذارانی که قصد ساخت‌وساز یا خرید ویلا و زمین داشته‌اند قرار گرفته است. قیمت زمین‌های کردان هم که همواره در حال رشد است و با خیال راحت می‌توانید در این منطقه سرمایه‌گذاری کنید. اما یادتان باشد برای خرید ملک باید سراغ بهترین مشاور املاک کردان بروید تا سرمایه‌تان از دست نرود.

دلیل محبوبیت کردان چیست؟

کردان را می‌توان به عبارتی شمال نزدیک برای تهرانی‌ها دانست. وقتی جایی نزدیک تهران و خوش‌آب‌وهوا و سرسبز باشد و شلوغی شهرهای شمالی را هم نداشته باشد؛ چه اصراری است که حتما برای خرید ویلا در شمال اقدام کنیم؟ ضمن این که ظرفیت بسیاری از شهرهای شمال پر و به اصطلاح اشباع شده است.

مزایای خرید ویلا در کردان

  • برخورداری از آب‌وهوای مطلوب و فضایی سرسبز
  • رونق باغداری و کشاورزی
  • نزدیکی به تهران و کرج (در روزهای معمولی و بدون ترافیک با حدود یک ساعت رانندگی از تهران به کردان می‌رسید.)
  • عدم شلوغی و ترافیک شهرهای شمالی
  • رشد روزافزون قیمت ملک در کردان
  • برخورداری از خدمات و امکانات رفاهی
  • قیمت متنوع ملک در کردان و در نتیجه بالا رفتن توان خرید

مهم‌ترین نکات سرمایه‌گذاری در کردان

ویژگی‌های قابل‌توجه و مزایای این منطقه سبب شده که جمعیت زیادی برای سرمایه‌گذاری در کردان اقدام کنند. در ضمن مسلما برای این کار افراد می‌خواهند سراغ بهترین مشاور املاک کردان بروند تا اطلاعات دقیقی کسب کنند. اما قبل از هر چیز خودتان هم باید درباره سرمایه‌گذاری در کردان نکات مهمی را بدانید.

قیمت ویلا در کردان

قیمت ویلا در کردان از تنوع بالایی برخوردار است. هر شخصی متناسب با بودجه خود می‌تواند ویلا و زمین مناسبی در این منطقه بخرد. این مساله درباره خیلی از مناطق صدق نمی‌کند و قیمت ملک در آن‌ها بالاست. اما ارزانی زمین‌های کردان نسبت به سایر مناطق ویلایی مثل لواسان و درکه باعث شده که خیلی از افراد برای سرمایه‌گذاری کردان را انتخاب کنند. ضمن این که اگر بخواهید ویلای لاکچری و مدرن یا متراژ بالا هم بخرید گزینه‌های زیادی در کردان پیش روی شماست. در این زمینه می‌توانید از مطمئن‌ترین و بهترین مشاور املاک کردان راهنمایی بگیرید.

بهترین جای کردان

خرید زمین کشاورزی و باغ در کردان از بهترین مشاور املاک کردان

علاوه بر خرید ویلا، خرید زمین و باغ نیز گزینه دیگری برای سرمایه‌گذاری در کردان است. سال‌هاست که قیمت زمین در این منطقه روبه‌رشد است و سرمایه‌گذاری مطمئن و پرسودی محسوب می‌شود. کردان به خاطر آب‌وهوا و بافت گیاهی انبوه برای فعالیت‌های باغداری و کشاورزی و همچنین کارآفرینی از این طریق نیز بسیار مناسب است.

بهترین مناطق کردان برای سرمایه‌گذاری

اما یکی از مهم‌ترین سوالاتی که مطرح می‌شود این است که بهترین مناطق کردان برای سرمایه‌گذاری و خرید ملک کجاست.

  • سهیلیه کردان

یکی از پرطرفدارترین و بهترین مناطق کردان برای خرید ویلا، سهیلیه است. سهیلیه منطقه ویلایی بسیار خوش‌آب‌وهوایی است که بین تهرانی‌ها طرفداران زیادی دارد.

  • شهرک طاووسیه

شهرک نوساز طاووسیه نیز رونق زیادی برای خرید ویلا و زمین دارد. این شهرک دارای نگهبانی مستقل بوده و از امنیت بالایی برای سکونت برخوردار است.

  • افشاریه

دیگر منطقه محبوب کردان برای سرمایه‌گذاری افشاریه است. دلیل آن را هم می‌توان خاک مناسب این منطقه برای ساخت‌وساز و همچنین زراعت دانست.

تهراندشت و سرخاب نیز از جمله بهترین مناطق برای سرمایه‌گذاری در اطراف کردان هستند. پرآب بودن و سرسبزی از دلایل محبوبیت این دو منطقه است.

برای کسب اطلاعات دقیق‌تر از مناطق روبه‌رشد و مناسب کردان برای سرمایه‌گذاری، می‌توانید از بهترین مشاور املاک کردان کمک بگیرید.

خرید ویلا در کردان طاووسیه

سرمایه‌گذاری مطمئن با مراجعه به بهترین مشاور املاک کردان

مراجعه به مشاور املاک معتبر و مطمئن به این جهت اهمیت دارد که افراد باتجربه و متخصص می‌توانند با توجه به سرمایه‌ای که دارید شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند. برای اطلاع از قیمت‌های روز و اطمینان از قانونی بودن شرایط و معامله، باید از مشاور املاک حرفه‌ای کمک بگیرید. متخصصین این حوزه شناخت کافی به منطقه دارند و به شما کمک می‌کنند تا مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید. حواستان باشد افتادن در دام افراد شیاد و غیرحرفه‌ای می‌تواند سرمایه چندساله شما را بر باد بدهد.

املاک صوفی شعبه یک بهترین مشاور املاک کردان

آژانس املاک صوفی شعبه یک در مدت کوتاهی که از شروع فعالیتش گذشته به بهترین مشاور املاک کردان تبدیل شده است. این آژانس معتبر از ابتدای سال ۹۸ فعالیت خود را در زمینه خرید و فروش ویلا، زمین کشاورزی، صنعتی، کارخانه و سوله آغاز کرده است. آژانس صوفی شعبه یک در طول سال ۵۰ الی ۶۰ معامله موفق دارد و اعتبار قابل‌توجهی کسب کرده است. با اطمینان خاطر پارامترها و آن‌چه مدنظرتان است را با مشاورین املاک صوفی شعبه یک در میان بگذارید. در این صورت مطمئن باشید ملکی با قیمت مناسب در منطقه کردان پیدا خواهید کرد.

آدرس : کرج، کردان، شهرک طاووسیه بلوار 25، بعداز تالار پدیده البرز، مشاورین املاک صوفی شعبه یک

تلفن تماس : 02644385374 — 📲09120048237 مهندس صوفی — 📲09123132107 فیروزی

 

بهترین مشاور املاک کردان آژانس صوفی شعبه یک ملک‌های چه مناطقی را پوشش می‌دهد؟

املاک صوفی شعبه یک به عنوان بهترین مشاور املاک کردان علاوه بر کردان تمامی مناطق اطراف را نیز پوشش می‌دهد. این مناطق عبارت‌اند از: شهرک‌های طاووسیه، زعفرانیه، الهیه،  اقدسیه، افشاریه، امیریه، فروردین و سهیلیه، جاده سهیلیه، تهراندشت، سنقرآباد، رامجین، برغان، جاده برغان، کوهسار و…

ضمن این که همان‌طور که گفتیم قیمت ملک در کردان از تنوع بالایی برخوردار است. با توجه به منطقه و امکانات ارزش ملک از حدود ۲ الی ۳ میلیارد آغاز شده و به ۱۹ تا ۲۰ میلیارد و حتی بالاتر هم می‌رسد.

سخن پایانی

در این مطلب زومیلا با منطقه کردان و ویژگی‌ها و مزایای آن به خوبی آشنا شدید. در ضمن بهترین و مطمئن‌ترین مشاور املاک کردان را نیز شناختید. حال به کمک مشاورین معتبر می‌توانید بهترین سرمایه‌گذاری را در کردان رقم بزنید. مناطق ویلایی کردان از امکانات و رفاه خوبی برخوردارند و چه برای سکونت و چه سرمایه‌گذاری، انتخابی عالی محسوب می‌شوند.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید