بهترین مشاور املاک نوشهر | املاک پلاک یک

بهترین-مشاور-املاک-نوشهر-املاک-مهرویلا

امروزه بسیاری از افراد به‌خصوص ساکنین شهرهای بزرگ برای فرار از ازدحام، دود و ترافیک دوست دارند که در جایی خوش ‌آب‌وهوا آپارتمان یا ویلایی داشته باشند تا در ایام تعطیلات بتوانند به آن‌جا پناه ببرند. به این منظور استان‌های شمالی به‌خصوص مازندران همیشه متقاضیان زیادی برای خرید ویلا دارند. در واقع با خرید ویلا با یک تیر دو نشان می‌زنید. هم این که تعطیلات خود را در مناطق سرسبز و زیبا با آب‌وهوایی مطبوع می‌گذرانید، هم سرمایه‌گذاری کرده‌اید و به سود قابل‌توجهی می‌رسید. بازار مسکن هم که همواره یکی از مطمئن‌ترین بازارها برای سرمایه‌گذاری بوده و به همین خاطر مردم ترجیح می‌دهند سرمایه‌شان را به زمین و ویلا تبدیل کنند. در این راستا خرید ویلا در نوشهر یکی از گزینه‌های جذاب و عالی برای سرمایه‌گذاری در شمال است. در این مطلب مجله زومیلا با شهر زیبای نوشهر و بهترین مشاور املاک نوشهر یعنی املاک پلاک یک آشنا خواهید شد.

مشاور-املاک-نوشهر

نوشهر شهری برای همه سلیقه‌ها

اگر قصد خرید ویلا در مازندران را دارید، با اطمینان می‌گوییم که نوشهر یکی از بهترین گزینه‌هاست. این شهر هر چیزی که از طبیعت زیبا و آرامش‌بخش بخواهید را دارد. عاشق دریا هستید؟ سبزی درختان جنگل دلتان را می‌برد و روح‌تان را تازه می‌کند؟ اهل آبشار و رود هستید؟ اهل کوهنوردی هستید؟ نوشهر همه این‌ها را یک‌جا دارد و در طبق اخلاص تقدیم‌تان می‌کند. نوشهر یکی از مهم‌ترین شهرهای مازندران است و دریا و جنگل در آن فاصله کمی با هم دارند. این شهر جاذبه‌های گردشگری فراوان و بی‌نظیری را در خود جای داده است. البته نوشهر صرفا مقصد تفریحی و گردشگری نیست، بلکه منطقه‌ای محبوب برای خرید ملک از جمله ویلا، آپارتمان و زمین است. با خرید ویلا در نوشهر خیال‌تان راحت می‌شود که محل اقامتی دائمی در آن‌جا دارید. در ضمن همواره ارزش ملک در این شهر بالا می‌رود و با خرید ملک به سود قابل‌توجهی می‌رسید.

نکته مهم دیگر این که فاصله تهران تا نوشهر حدود ۱۶۰ کیلومتر است. این یعنی تقریبا با ۳ ساعت رانندگی به نوشهر می‌رسید. با کمک بهترین مشاور املاک نوشهر می‌توانید در یکی از بهترین شهرهای مازندران ملک بخرید.

لیست مشاور املاک نوشهر

جاهای دیدنی نوشهر

اگر می‌خواهید در این شهر ملکی خریداری کنید لازم است که بیش‌تر با آن آشنا شوید. شرایط آب‌وهوایی نوشهر باعث شده که طبیعت شگفت‌انگیز و چشم‌نوازی داشته باشد. همان‌طور که گفتیم عاشق دریا باشید یا جنگل یا رودخانه یا کوه و… در نوشهر با کلکسیونی از جاذبه‌های طبیعی مواجه خواهید شد. نوشهر از شمال به دریا می‌رسد و در جنوب آن رشته‌کوه البرز قرار دارد. اما همه چیز همین نیست. تالاب زیبا و اسرارآمیز ارواح، دیو چشمه، روستاهای کندلوس، حیرت و لرگان، دریاچه فراخین، پارک جنگلی سی‌سنگان، سد آویدر، باغ گیاهشناسی و آبشار زانوس تعدادی از جاذبه‌های نوشهر هستند. البته که زیبایی‌های طبیعی نوشهر بسیار بیش‌تر از این‌هاست. راستی بازار روز نوشهر که یکی از معروف‌ترین بازارهای شمالی است را هم از دست ندهید.

جاهای-دیدنی-نوشهر

تفریح در نوشهر

اگر در نوشهر به دنبال تفریح و هیجان هستید، حتما به پیست کارتینگ و پینت‌بال دانیال بروید. در آن‌جا می‌توانید روز بسیار هیجان‌انگیزی را تجربه کنید. منطقه گردشگری ساحلی سیترا نیز انواع تفریحات آبی و ساحلی را به شما ارائه می‌دهد.

نوشهر شهری محبوب و مطمئن برای سرمایه‌گذاری

نوشهر با طبیعت بکر و چشم‌اندازهای زیبا بهترین گزینه برای خرید ویلا در مازندران است. ضمن این که نوشهر به خاطر نزدیک بودن به تهران از موقعیت مکانی ویژه‌ای برخوردار است. فاصله موضوع مهم و تاثیرگذاری در انتخاب شهر مناسب برای خرید ویلاست. افراد ترجیح می‌دهند در کم‌ترین زمان ممکن به ویلای خود برسند و زیاد در جاده و ترافیک نمانند. ناگفته نماند که زمین‌های این شهر هم برای کشاورزی و هم ساخت‌وساز بسیار مناسب است. این موارد باعث می‌شود تا نوشهر از هر لحاظ گزینه‌ای عالی و مطمئن برای خرید ملک و سرمایه‌گذاری باشد. اما به این دقت کنید که خرید ملک مساله حساسی است. اگر ملک را با دقت و در نظر گرفتن تمام جوانب نخرید، ممکن است برعکس شود و به جای این که سود کنید ضرر و زیان ببینید. بنابراین توصیه می‌شود که برای سرمایه‌گذاری مطمئن سراغ بهترین مشاور املاک نوشهر بروید.

خرید ویلا شهرکی در نوشهر

چرا باید در نوشهر ملک بخریم؟

  • سرمایه‌گذاری در یکی از مهم‌ترین شهرهای مازندران
  • وجود جاذبه‌های گردشگری فراوان و طبیعت چشم‌نواز
  • آب‌وهوای مطبوع و زمین‌های حاصلخیز
  • فاصله کم تا تهران (حدود ۳ ساعت رانندگی)
  • پوشش ساحلی و جنگلی در کنار یکدیگر
  • برخورداری از خدمات و امکانات رفاهی
  • رشد روزافزون قیمت ملک در نوشهر
  • قیمت متنوع ملک در نوشهر (این موضوع منجر به بالا رفتن توان خرید شما می‌شود.)

با این که نوشهر شهر پرطرفداری برای خرید ویلاست اما هنوز اشباع نشده و برای ساخت‌وساز ویلا ظرفیت دارد. در نتیجه سرمایه‌گذاری در نوشهر می‌تواند در آینده سود زیادی را نصیب‌تان کند. به بهترین مشاور املاک نوشهر یعنی املاک پلاک یک مراجعه کنید تا معامله امن و پرسودی داشته باشید.

ویلا لاکچری شمال

مهم‌ترین نکات خرید ویلا در نوشهر از بهترین مشاور املاک نوشهر

حالا که با نوشهر آشنا شده‌اید به این بپردازیم که برای سرمایه‌گذاری در نوشهر باید به چه نکاتی دقت کنید. قبل از خرید ملک باید آگاهی کامل داشته باشید تا بتوانید بهترین را انتخاب کنید.

هدف‌تان از خرید ملک چیست؟

اول از همه هدف خریدتان را مشخص کنید. برای سکونت دائمی می‌خواهید ویلا یا آپارتمان بخرید؟ قصد دارید ملک خود را اجاره دهید؟ هدف‌تان صرفا سرمایه‌گذاری است؟ و… بعد از تعیین هدف با توجه به بودجه‌ای که دارید می‌توانید نوع ویلا و ملک خود را انتخاب کنید.

بهترین منطقه نوشهر برای خرید ویلا کجاست؟

بهترین مناطق نوشهر برای خرید ویلا عبارت‌اند از: روستای کندلوس، چلک، کجور، ونوش، نخ، لتینگان، مزگاه و ملکار. وقتی برای خرید ملک سراغ بهترین مشاور املاک نوشهر بروید بهترین فایل‌های هر منطقه را متناسب با بودجه‌تان به شما ارائه می‌دهد.

خرید ویلا استخردار در شمال

چه نوع ویلایی بخریم؟ ساحلی؟ جنگلی؟

همان‌طور که گفتیم تنوع ویلا در نوشهر زیاد است. نوشهر هم ویلای جنگلی دارد، هم ویلای ساحلی و هم ویلای روستایی و ویلا باغ. هر کدام مزایا و معایبی دارند و قیمت‌شان متفاوت است. شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود و بودجه‌ای که دارید اقدام به خرید ویلا کنید. در میان انواع ویلاها ویلاهای ساحلی و جنگلی محبوب‌ترند. به لحاظ قیمت نیز هرچه ویلا به منطقه ساحلی نزدیک‌تر باشد قیمتش بیش‌تر می‌شود و با نزدیک شدن به منطقه جنگلی قیمت ویلاها کاهش می‌یابد. از نظر امنیت نیز ویلاهای شهرکی از امنیت بالایی برخوردارند. برای انتخاب درست و مطمئن از بهترین مشاور املاک نوشهر راهنمایی بگیرید تا با آگاهی کامل و دقیقی که از منطقه دارد بهترین‌ها را به شما پیشنهاد بدهد.

در نهایت برای خرید ویلا در نوشهر باید بین معیارهایی که برای خرید دارید و بودجه‌تان هماهنگی برقرار کنید.

سرمایه‌گذاری مطمئن با مراجعه به بهترین مشاور املاک نوشهر

تا این‌جا نکات مهمی را برای سرمایه‌گذاری در نوشهر آموختید. اما برای این که سرمایه‌گذاری مطمئن و سودآوری انجام دهید فقط داشتن این اطلاعات کافی نیست. باید کار را به کاردان و اهل فن بسپارید! این روزها کم نیستند فروشنده‌هایی که با قیمت‌های غیرواقعی اقدام به فروش ویلا می‌کنند. مثلا اگر ویلایی خیلی ارزان باشد ممکن است مشکلات قانونی در رابطه با جواز و سند داشته باشد. ضمن این که امکانات و تاسیسات ویلا هم اهمیت زیادی دارند. زمانی می‌توانید بابت سرمایه‌گذاری خود مطمئن باشید که از مشاور املاک باتجربه‌ای کمک بگیرید. با مراجعه به معتبرترین و بهترین مشاور املاک نوشهر یعنی املاک پلاک یک می‌توانید جلوی ضررهای احتمالی را بگیرید. در ضمن مشاورین باتجربه و متخصص با توجه به بودجه‌تان بهترین ملک‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهند.

بهترین منطقه نوشهر برای خرید زمین

املاک پلاک یک بهترین مشاور املاک نوشهر با مدیریت آقای سعادت

معامله ملک در شهرهای شمالی از حساسیت بالایی برخوردار است. برای این که بتوانید سرمایه‌گذاری در نوشهر را به درستی و به بهترین شکل ممکن انجام دهید وجود مشاورین خوب و متخصص در کنارتان ضروری است. تعداد مشاور املاک هم که در شهری مثل نوشهر زیاد است؛ اما شما باید بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. در این میان املاک پلاک یک یکی از بهترین و قابل‌اعتمادترین مشاورین را در سراسر مازندران دارد.

املاک پلاک یک بسیار حرفه‌ای عمل می‌کند و بهترین خدمات را در زمینه خرید و فروش ملک به شما ارائه می‌دهد. املاک پلاک یک با ۳۰ سال سابقه خرید و فروش انواع ملک همراه شماست تا بهترین سرمایه‌گذاری در شمال را انجام دهید. این آژانس املاک کل مازندران از جمله نوشهر را پوشش می‌دهد. مشاورین املاک پلاک یک با آشنایی کامل به منطقه و ایجاد شرایط مناسب هم برای خریدار و هم فروشنده، ملک‌هایی با مناسب‌ترین قیمت‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهند.

آدرس املاک پلاک یک

مازندران، نوشهر، وازیوار، بنجیکول، املاک پلاک یک

تماس : ۰۹۳۵۴۸۰۲۶۰۰

خرید ویلا در شمال

نتیجه گیری درباره بهترین مشاور املاک نوشهر

هدف افراد از خرید ویلا در نوشهر متفاوت است. عده‌ای می‌خواهند جایی برای گذراندن تعطیلات داشته باشند؛ اما برخی از افراد بلندپروازند و می‌خواهند با سرمایه‌گذاری به سود برسند. در واقع با یک تیر دو نشان می‌زنند. همان‌طور که در این مطلب زومیلا متوجه شدید خرید ویلا در شمال یکی از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری است. با کمک مشاورین معتبر در املاک پلاک یک که بهترین مشاور املاک نوشهر است با خیال راحت در نوشهر ملک بخرید.

 

لاکچری ترین و لوکس ترین ویلاهای شمال را از املاک پلاک یک بهترین مشاور املاک نوشهر بخواهید

بهترین آژانس املاک نوشهر

بهترین-منطقه-نوشهر-برای-خرید-ویلا-کجاست

تفریح در نوشهر

املاک مهرویلا

لوکس ترین ویلاهای شمال با بهترین مشاور املاک نوشهر

لاکچری-ترین-ویلاهای-شمال

خرید-ویلا-در-نوشهر

چه-نوع-ویلایی-بخریم؟-ساحلی؟-جنگلی؟

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید