بهترین مشاور املاک در زیباکنار | املاک آشیان گستر

بهترین-مشاور-املاک-در-زیباکنار-یعنی-املاک-آشیان-گستر

استان گیلان که یکی از زیباترین و سرسبزترین استان‌های کشورمان است، نه فقط برای سفر، بلکه برای خرید ویلا و زمین هم محبوبیت بسیار زیادی دارد. افرادی که قصد خرید ویلا دارند، اول از هر چیز برایشان مهم است که در منطقه‌ای خوش‌آب‌وهوا، جایی که طبیعت زیبا و سرسبز و هوای پاکی دارد، ویلا و زمین بخرند. دقیقا مشخصاتی که زیباکنار گیلان دارد. علاوه بر این، خرید ملک در منطقه‌ای مثل زیباکنار، بازدهی و سوددهی بالایی هم دارد؛ زیرا منطقه در حال توسعه است. در این مطلب زومیلا می‌خواهیم به معرفی شهر زیباکنار بپردازیم. همچنین قصد داریم شما را با بهترین مشاور املاک در زیباکنار یعنی املاک آشیان گستر آشنا کنیم تا با خیال راحت در یکی از بهترین مناطق گیلان صاحب ملک شوید.

زیباکنار کجاست؟

  • فاصله تهران تا زیباکنار: ۳۵۰ کیلومتر
  • فاصله زیباکنار تا رشت: ۳۹ کیلومتر
  • زیباکنار تا بندر انزلی: ۴۰ کیلومتر

منطقه زیباکنار به دلیل نزدیکی به رشت (مرکز استان گیلان) و شهر مهمی مثل بندر انزلی، از موقعیت جغرافیایی ویژه‌ای برخوردار است. همچنین زیباکنار به تهران هم نزدیک است و با تقریبا ۵ ساعت رانندگی، از تهران به زیباکنار می‌رسید. یکی از دلایل پرطرفدار بودن زیباکنار نزد خریداران ویلا و سرمایه‌گذاران، همین موقعیت مکانی ممتاز است.

رشد اقتصادی زیباکنار به دلیل قرارگیری در منطقه آزاد کاسپین

از آن‌جایی که زیباکنار در منطقه آزاد تجاری-اقتصادی کاسپین بندر انزلی قرار دارد، طی سال‌های اخیر با رشد اقتصادی قابل‌توجهی مواجه بوده است. به دنبال این رونق اقتصادی، ارزش املاک منطقه هم بالاتر رفته و سبب جذب سرمایه‌گذاران به زیباکنار شده است.

زیباکنار پتانسیل بالایی برای ساخت‌وساز ویلا دارد. اگر می‌خواهید در یکی از بهترین مناطق گیلان سرمایه‌گذاری پرسودی انجام دهید، می‌توانید سراغ آژانس املاک آشیان گستر، بهترین مشاور املاک در زیباکنار بروید. املاک آشیان گستر سوددهی بالا را برای شما تضمین می‌کند.

رشد-اقتصادی-زیباکنار-به-دلیل-قرارگیری-در-منطقه-آزاد-کاسپین

خرید ویلا در زیباکنار | سرمایه گذاری تضمینی با سود بالا

همان‌طور که می‌دانید ارزش و قیمت املاک منطقه روز به روز افزایش می‌یابد، به این دلیل که زیباکنار منطقه‌ای در حال توسعه و پیشرفت است. در ادامه دلایل این که چرا می‌گوییم خرید ملک در زیباکنار سرمایه‌گذاری مطمئن با سوددهی بالاست را ذکر می‌کنیم. املاک آشیان گستر به‌عنوان معتبرترین و بهترین مشاور املاک در زیباکنار معامله‌ای امن و پرسود را برای مشتریان خود تضمین می‌کند.

  • وجود منطقه آزاد انزلی
  • برخورداری از امکانات مناسب از جمله مراکز خرید، تفریحی و اقامتی
  • امنیت بالای منطقه زیباکنار
  • امکان خرید خودرو و اجناس بدون تعرفه گمرکی
  • کریدور اقتصادی و بازرگانی اوراسیا
  • دسترسی آسان به علت وجود فرودگاه، خطوط ریلی و بزرگراه تهران-رشت
  • توریستی بودن منطقه

تعدادی از جاذبه‌های گردشگری زیباکنار و اطراف: ساحل زیباکنار، پارک ملی بوجاق، رودخانه اوشمک، ساحل چمخاله، پارک جنگلی کیاشهر و…

  • آب‌وهوای پاک و مطبوع

خرید ویلا ساحلی از بهترین مشاور املاک در زیباکنار

دو تا از اصلی‌ترین چیزهایی که مردم را به شمال می‌کشاند و باعث می‌شود جاده‌های شمال همیشه شلوغ و پرترافیک باشد، دریا و جنگل است. پس منطقی است که اکثر افرادی که برای خرید ویلا و خانه به شمال می‌آیند، تمایل دارند ویلای خود را نزدیک ساحل بخرند تا دسترسی آسان و سریعی به دریا داشته باشند.

زیباکنار منطقه‌ای ساحلی در گیلان است که از شمال به دریای خزر منتهی می‌شود. همین مجاورت با دریا باعث شده تا این حد موردتوجه سرمایه‌گذاران قرار بگیرد و بازار خرید ویلا در زیباکنار داغ باشد. زیباکنار یکی از بهترین و زیباترین سواحل شمال کشور را دارد و انواع تفریحات آبی مانند جت اسکی، قایق‌سواری، والیبال و فوتبال ساحلی را می‌توان در آن‌جا تجربه کرد.

خرید ویلا در زیباکنار

مزایای خرید ویلا ساحلی

با خرید ویلا ساحلی در زیباکنار، دیگر ویلای شخصی‌تان را دارید و هر زمان بخواهید می‌توانید برای تفریح به زیباکنار بیایید و در این شهر ساحلی و خوش‌آب‌وهوا، حسابی خوش بگذرانید. اما علاوه بر جنبه تفریحی و سپری کردن تعطیلات، با خرید ملک در زیباکنار به سود بالایی هم می‌رسید. همچنین اگر روزی قصد فروش ویلای خود را داشته باشید، به دلیل محبوبیت ویلاهای ساحلی، ملک شما سریع و با سود خوبی می‌فروشد. امکان اجاره دادن ویلا به مسافران و کسب درآمد از این طریق هم وجود دارد.

این نکته را هم بدانید که به دلیل نزدیکی ویلاهای ساحلی به مرکز شهر، دسترسی آسان‌تری به امکانات شهری و مراکز خرید خواهید داشت. با وجود مزایایی که ویلاهای ساحلی دارند، مسلما قیمت آن‌ها نیز در مقایسه با سایر ویلاها بالاتر است.

انتخاب بهترین‌ها از فایلینگ جامع و قوی املاک آشیان گستر

اگر می‌خواهید صاحب ویلایی شیک با قیمت مناسب شوید، می‌توانید سراغ بهترین مشاور املاک در زیباکنار بروید تا بهترین فایل‌های ملکی را به شما معرفی کند. آژانس املاک آشیان گستر فایلینگ قوی و جامعی دارد و برای هر بودجه و سلیقه‌ای، مواردی عالی را به مشتری پیشنهاد می‌دهند.

بهترین-مشاور-املاک-در-زیباکنار-یعنی-املاک-آشیان-گستر

قیمت زمین در زیباکنار

به گزارش آژانس املاک آشیان گستر قیمت زمین در زیباکنار از متری حداقل ۷۰۰هزار تومان شروع شده و تا تقریبا متری ۱۵ میلیون تومان می‌رسد. یعنی قطعات زمین ۲۰۰ متری حدود ۱۴۰ الی ۱۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد تا قیمت‌های بالاتر.

قیمت ویلا در زیباکنار

برای خرید ویلا در زیباکنار از بهترین آژانس املاک در زیباکنار یعنی املاک آشیان گستر، باید حداقل یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بودجه داشته باشید.

خرید خانه روستایی در زیباکنار گیلان

قیمت خانه روستایی در زیباکنار از حداقل ۷۰۰ میلیون تومان شروع می‌شود و تا قیمت‌های بالاتر می‌رسد.

املاک آشیان گستر، بهترین مشاور املاک در زیباکنار

وقتی برای خرید و فروش ملک تصمیم می‌گیرید، برای این که بتوانید مسیر درستی را طی کنید و بدون مشکل قانونی و سایر مشکلات مربوطه، معامله را انجام دهید، اولین کاری که باید انجام دهید، رفتن سراغ مشاور املاک مطمئن و معتبر است. ممکن است این کار برایتان دشوار باشد؛ اما ما در زومیلا بهترین مشاورین املاک هر شهر و منطقه را به شما معرفی می‌کنیم تا با خیال راحت سراغشان بروید.

املاک آشیان گستر به‌عنوان بهترین و معتبرترین مشاور املاک زیباکنار، با مدیریت کامران دادک، از سال ۷۶ در زمینه‌های خرید و فروش ویلا و زمین و پیمانکاری ساخت‌وساز، فعالیت خود را آغاز کرده است. این آژانس املاک تاکنون بیش از ۵۰۰ قرارداد موفق را به ثبت رسانده است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خواسته مشتریان را مهیا می‌کند. اگر قصد خرید و فروش ملک در زیباکنار را داشته باشید، امکاناتی همچون اسکان رایگان، راهنما و مترجم نیز در اختیار شما قرار داده می‌شود.

املاک-آشیان-گستر-به‌عنوان-بهترین-و-معتبرترین-مشاور-املاک-زیباکنار،-با-مدیریت-کامران-دادک

با املاک آشیان گستر بالاخره صاحب ویلا شوید

با آژانس آشیان گستر بهترین مشاور املاک در زیباکنار به رویای خود می‌رسید و بالاخره ویلای شخصی‌تان را می‌خرید. تاکنون این آژانس املاک توانسته بسیاری از افرادی که حتی قصد خرید یا به خاطر کمبود بودجه توان خرید ملک را نداشته‌اند و یا به علت نداشتن اطلاعات کافی از خرید ملک موردنظر خود ناامید شده بودند را صاحب ویلای مطلوب‌شان کند.

افراد به کمک تیم باتجربه و حرفه‌ای املاک آشیان گستر می‌توانند ملک موردنظرشان را با مناسب‌ترین قیمت بخرند و به علاوه، از سرمایه‌گذاری ملکی خود سود قابل‌توجهی کسب کنند. این چیزی است که به املاک آشیان گستر اعتبار بخشیده و همواره مشتریان را راضی نگه می‌دارد.

مناطق تحت پوشش آشیان گستر بهترین مشاور املاک در زیباکنار

آژانس املاک آشیان گستر زیباکنار از منطقه آزاد انزلی تا بندر کیاشهر و روستاهای چونچنان، خشک اسطلخ، امین‌آباد، حاجی بکنده، تالش محله، باغ محله، امیر بکنده، چپرپرد، جفرود، گلشن، حسن رود، خشکبیجار، فخرآباد، سادات محله، کلاچای، چوکده و سایر روستاهای این مناطق را پوشش می‌دهد. بهترین فایل‌های ملکی در بهترین منطقه زیباکنار را از املاک آشیان گستر بخواهید.

جهت مشاهده قیمت و یا خرید و اجاره ویلا و ملک در زیباکنار و مشاوره رایگان با معتبرترین و مطمئن‌ترین آژانس املاک این منطقه روی متن زیر کلیک کنید.

املاک آشیان گستر

بهترین-مشاور-املاک-در-زیباکنار

آدرس املاک آشیان گستر: گیلان، زیباکنار، خشک اسطلخ، جنب صدا و سیما

شماره تماس: ۰۹۱۱۶۱۳۲۴۹۰

سخن پایانی درباره بهترین مشاور املاک در زیباکنار

همیشه آرزو داشتید ویلا یا خانه‌ای روستایی در شمال داشته باشید؟ دلتان می‌خواهد زمین بخرید و مطابق سلیقه خودتان ویلای موردنظرتان را بسازید؟ برای این که صاحب ویلا یا خانه‌ای زیبا در شمال شوید، زیباکنار گیلان با آب‌وهوای مطبوع، سواحل زیبا و تمیز و امکاناتی که دارد، یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن است. در این مطلب زومیلا به بررسی زیباکنار و همچنین معرفی بهترین مشاور املاک در زیباکنار یعنی آژانس املاک آشیان گستر پرداختیم. این آژانس املاک می‌تواند برای یک سرمایه‌گذاری مطمئن و سودآور بهترین مسیر را به شما نشان دهد و راهنمایی‌تان کند. با هر بودجه و سلیقه‌ای، ویلای ایده‌آل خود را از آشیان گستر بخواهید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید