بهترین مشاور املاک دریاکنار | مسکن آبان

بهترین مشاور املاک دریاکنار

خرید آپارتمان و ویلا در شهرهای خوش‌آب‌وهوا اتفاق تازه‌ای نیست و از زمان‌های قدیم رایج بوده است. در سال‌های اخیر اما به دلیل افزایش آلودگی هوا، شلوغی و فشارهای زندگی در کلان‌شهرها، خرید ویلا با افزایش روبه‌رو بوده است. ضمن این که به دلایل اقتصادی خیلی از افراد برای حفظ ارزش سرمایه‌شان تصمیم به خرید ویلا می‌گیرند. بازار مسکن یکی از مطمئن‌ترین بازارها برای سرمایه‌گذاری است و اگر ملک موردنظر را به دقت و با بررسی تمام جوانب خریداری کنید به سود قابل‌توجهی دست خواهید یافت. همان‌طور که می‌دانید خرید ویلا در شمال کشور به‌خصوص ویلای ساحلی و شهرکی بسیار پرطرفدار و پردرخواست است. در این راستا دریاکنار که یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین شهرک‌های مازندران محسوب می‌شود، زیباترین ویلاهای ساحلی را در خود جای داده است. در این مطلب زومیلا با شهرک ساحلی مسکونی-تفریحی دریاکنار و مسکن آبان بهترین مشاور املاک دریاکنار  برای خرید ویلا آشنا خواهید شد.

دریاکنار شهرک لاکچری و معروف مازندران

دریاکنار یکی از زیباترین، معروف‌ترین و قدیمی‌ترین شهرک‌های ساحلی مازندران است که در امتداد دریای خزر قرار دارد. این شهرک قدمت ۵۰ ساله دارد و در ۵ کیلومتری بابلسر، در مسیر بابلسر به فریدون‌کنار واقع شده است. جالب است بدانید طراحی فضای باز و ویلاهای آن از معماری غربی تاثیر گرفته است. این شهرک به خاطر قرارگیری در مجاورت دریای خزر، سرسبزی و خوش‌آب‌وهوایی و همچنین امکانات کامل رفاهی و تفریحی به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های خرید ویلا در سال‌های اخیر تبدیل شده است. چندین رستوران، سوپرمارکت‌های بزرگ و میوه‌فروشی، فروشگاه‌ها و پاساژهای متعدد نیز در این شهرک وجود دارد. داشتن ویلایی در کنار دریا که در آن بتوان خستگی چند ماه شلوغ کاری را به در کرد، آرزوی بسیاری از ماست. با مشورت و راهنمایی بهترین مشاور املاک دریاکنار شما می‌توانید در رویایی‌ترین شهرک ساحلی مازندران صاحب ملک شوید.

امکانات تفریحی شهرک دریاکنار

در شهرک دریاکنار علاوه بر داشتن محدوده شنا اختصاصی، می‌توانید دوچرخه، موتور چهارچرخ، جت اسکی و قایق تفریحی نیز کرایه کنید.

خرید ویلا دریاکنار

خرید ویلا در دریاکنار محبوب‌ترین شهرک ساحلی شمال

دریاکنار به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین شهرک‌های ساحلی مازندران توانسته محبوبیت زیادی کسب کند و رشد بسیار سریع و خوبی داشته باشد. اگر به دنبال فرصتی عالی برای سرمایه‌گذاری در شمال و کسب سود هستید، خرید ملک در دریاکنار را به شما پیشنهاد می‌کنیم. دریاکنار یکی از بهترین گزینه‌های خرید ویلا و آپارتمان بوده و امکانات کامل رفاهی را برای ساکنین فراهم کرده است. به طور کل می‌توانیم به شما اطمینان بدهیم که خرید ویلای شهرکی در مازندران سرمایه‌گذاری مطمئنی محسوب می‌شود.

این نکته مهم را هم بدانید که ویلاهای شهرکی معمولا قیمت گران‌تری دارند و معامله آن‌ها حساس‌‌تر خواهد بود. بنابراین لازم است که خرید ملک در این منطقه را با راهنمایی یک مشاور املاک باتجربه و مسلط به منطقه انجام دهید. اما قبل از این که سراغ بهترین مشاور املاک دریاکنار بروید باید اطلاعات بیش‌تری از این شهرک داشته باشید. در واقع می‌خواهیم بررسی کنیم چرا دریاکنار برای خرید ویلا و آپارتمان جزو محبوب‌ترین شهرک‌هاست.

مزایای زندگی و خرید ویلا در دریاکنار

  • آب‌وهوای مطبوع و سرسبزی منطقه
  • واقع شدن در مجاورت دریای خزر (حدود ۳ کیلومتر نوار ساحلی دارد.)
  • طراحی فضای باز و ویلاها متاثر از معماری غربی
  • وجود زیباترین ویلاهای ساحلی از نظر معماری و دکوراسیون داخلی
  • برخورداری از خدمات و امکانات رفاهی و تفریحی
  • وجود امنیت بالا
  • نزدیکی دریاکنار به تهران (۲۲۲ کیلومتر و حدود سه ساعت و نیم رانندگی)

هنگام تصمیم‌گیری برای خرید ویلا، فاصله شهرها اهمیت زیادی دارد. برای مثال تهرانی‌ها اکثرا تمایل دارند در شهری ویلا بخرند که با نهایتا سه الی چهار ساعت رانندگی به آن برسند. برای کسی که از شلوغی شهر فرار می‌کند؛ ساعت‌های طولانی ماندن در ترافیک برای رسیدن به مقصد خسته‌کننده خواهد بود.

  • رشد روزافزون ارزش ملک در دریاکنار
  • سرمایه‌گذاری در یکی از بزرگ‌ترین، قدیمی‌ترین و لوکس‌ترین شهرک‌های مسکونی شمال ایران

با این وجود دریاکنار فرصت بی‌نظیری برای سرمایه‌گذاری است. فرصت را از دست ندهید و برای این که سودآورترین و درست‌ترین تصمیم را بگیرید به بهترین مشاور املاک دریاکنار مراجعه کنید.

خرید ویلا در دریاکنار و خزرشهر

راهنمای خرید ملک در دریاکنار با بهترین مشاور املاک دریاکنار

تا این‌جا با شهرک ساحلی دریاکنار و مزایا و امکانات این شهرک آشنا شدید. اگر قصد خرید ویلا در این منطقه را دارید باید بگوییم که تقریبا تمام ویلاها از بهترین معماری برخوردارند و برای محوطه‌سازی اطراف ویلاها از بهترین ایده‌های زیباسازی فضای سبز بهره گرفته شده است. در ضمن اگر تصمیم دارید ویلای استخردار یا فول‌فرنیش در منطقه‌ای ساحلی و معتبر بخرید، شهرک دریاکنار بهترین گزینه خواهد بود. این شهرک از نظر امکانات رفاهی و امنیت و همچنین زیباسازی و محوطه‌سازی در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد.

قیمت ویلا در دریاکنار

اگر درباره قیمت ملک در این منطقه بپرسید باید بگوییم با توجه به موقعیت جغرافیایی، امکانات ویلا، متراژ و… قیمت‌ها متفاوت است. قیمت‌ها از ۱۵ میلیارد شروع می‌شود که مربوط به ملک‌هایی با مساحت کم‌تر و قدیمی‌تر است. اما قیمت واحدهای نوساز و با متراژ بالا از ۲۰ میلیارد شروع شده و در مناطق به‌خصوصی تا ۱۵۰ میلیارد و بالاتر هم می‌رسد. البته که خارج از محدوده شهرک، قیمت ویلاهای اطراف از یک میلیارد شروع می‌شود. اگر قصد خرید ویلای ارزان داشته باشید موقعیت خوبی جهت استفاده و سرمایه‌گذاری است. بهترین مشاور املاک دریاکنار در کنار شماست تا با توجه به بودجه، معیارها و سلیقه‌تان، مناسب‌ترین ملک را خریداری کنید.

علت گرانی ملک در شهرک دریاکنار

علت گرانی ملک‌های این منطقه امکاناتی است که به آن‌ها اشاره کردیم. این شهرک به دلیل داشتن فضای سبز مشاعی، نوار ساحلی اختصاصی، قرارگیری بین شهر توریستی بابلسر و شهرک خزرشهر شمالی و استقبال مالکان جهت استفاده از ویلاهای خود در چهار فصل سال، به طور ویژه‌ای مورد توجه و رسیدگی شهرداری شهرک بوده و به همین خاطر خرید و فروش در شهرک دریاکنار رونق زیادی دارد. شهرک خزرشهر شمالی نیز در مجاورت دریاکنار، وضعیت مشابهی دارد. روز به روز شاهد رونق کسب‌وکار و همچنین ارزش افزوده املاک در این دو شهرک هستیم.

قیمت ویلا در دریاکنار

آژانس مسکن آبان بهترین مشاور املاک دریاکنار

با توجه به محبوبیت شهرهای شمالی برای خرید ویلا به خصوص شهرک‌های ساحلی، معامله ملک در این مناطق از حساسیت بالایی برخوردار است. چرا که اگر گیر افراد سودجو بیفتید ممکن است از شناخت ناکافی و مسلط نبودن شما به منطقه سواستفاده کنند. همین مساله باعث می‌شود در مواردی کلاهبرداری رخ دهد و سرمایه افراد از دستشان برود. اما زمانی که به مشاور املاک معتبر و مطمئن مراجعه کنید فرد متخصص شما را به بهترین نحو راهنمایی می‌کند. مسکن آبان معتبرترین و بهترین مشاور املاک دریاکنار است. مشاورین مجرب این مجموعه به شما کمک می‌کنند تا با توجه به بودجه‌تان بهترین ملک را انتخاب و خریداری کنید.

آژانس مسکن آبان از مهرماه سال ۹۹ در زمینه خرید و فروش ویلا، آپارتمان و زمین در شهرک دریاکنار فعالیت می‌کند. هر نوع ویلایی که مدنظرتان باشد از جمله ویلای استخردار، ویلای شهرکی و ویلای ساحلی در فایل‌های این آژانس املاک موجود است.

مناطق تحت پوشش آژانس مسکن آبان – بهترین مشاور املاک دریاکنار

آژانس مسکن آبان به عنوان بهترین مشاور املاک دریاکنار شهرهای بابلسر، فریدون‌کنار و سرخرود و همچنین شهرک‌های دریاکنار، خزرشهر و دریاسر و روستای اسلام‌آباد را پوشش می‌دهد. بیش از ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ ویلا در هر یک از این شهرک‌ها موجود است. در این مناطق قیمت ویلاها از یک میلیارد شروع شده و در شهرک‌های دریاکنار و خزرشهر به ۲۰ میلیارد و بالاتر هم می‌رسد.

آدرس آژانس مسکن آبان : جاده بابلسر به فریدون‌کنار، روبه‌روی پمپ بنزین شهرک دریاکنار

آدرس سایت : www.maskanaban.com

آدرس پیج اینستاگرام : maskanaban

تلفن تماس : 35280625 011— 09333133477— 09113133477

بهترین مشاور املاک دریاکنار مسکن آبان

سخن پایانی

وضعیت اقتصادی سال‌های اخیر و افزایش فشارها و مشکلات شهرنشینی باعث شده خرید و فروش ویلا رشد قابل‌توجهی داشته باشد. در این میان ویلاهای ساحلی و همچنین ویلاهای شهرکی پرطرفدارترند و معمولا امکانات بیش‌تری دارند. شهرک دریاکنار با وجود زیباترین ویلاهای شهرکی و ساحلی محبوبیت زیادی در میان سرمایه‌گذاران و متقاضیان خرید ویلا دارد. قیمت ویلا در دریاکنار گران‌تر از سایر ویلاهای شهرکی است؛ اما از طرفی خرید ویلا در دریاکنار یک سرمایه‌گذاری مطمئن محسوب می‌شود. با راهنمایی مشاورین املاک مجرب مسکن آبان با خیالی آسوده معامله کنید.

 

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید