بهترین مشاور املاک بابلسر | مسکن آبان

در اقتصاد امروزی یکی از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاری در بازار سودآور و مطمئن مسکن است. به دلیل رشد بلندمدت و امنیت و اطمینانی که در این نوع سرمایه‌گذاری وجود دارد، افراد سرمایه خود را صرف خرید ملک می‌کنند تا ثروت و سرمایه‌شان را زیاد کنند. در ضمن همان‌طور که می‌دانید خرید ویلا و آپارتمان در شهرهای شمالی که هم خوش‌آب‌وهوا هستند و هم موقعیت خوبی برای سرمایه‌گذاری دارند، روز به روز در حال افزایش است. اما این سوال برای خریداران مطرح می‌شود که بهتر است کدام شهر را برای خرید ملک و سرمایه‌گذاری انتخاب کنیم. مازندران یکی از پرطرفدارترین استان‌ها برای خرید ویلاست. در این راستا شهر ساحلی بابلسر نیز به عنوان نگین مازندران همواره مورد توجه خریداران و سرمایه‌گذاران بوده است. در این مطلب از وبلاگ زومیلا به بررسی مهم‌ترین نکات خرید ملک در بابلسر و معرفی بهترین مشاور املاک بابلسرمسکن آبان می‌پردازیم.

اجاره ویلا در بابلسر

بابلسر نگین سرسبز مازندران

بابلسر یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران است که بین رشته‌کوه البرز و دریای خزر قرار دارد. رودخانه بابلرود نیز که یکی از معروف‌ترین رودخانه‌های مازندران است از میان شهر بابلسر می‌گذرد. بابلسر بهشت سرسبزی است که از زیبایی و خوش‌آب‌وهوایی هیچ چیزی کم ندارد و بودن در این شهر می‌تواند رویایی‌ترین خاطرات را برای شما رقم بزند. به همین خاطر است که افراد بابلسر را نه فقط مقصد تفریحی و گردشگری، بلکه به عنوان منطقه‌ای محبوب برای سرمایه‌گذاری و خرید ویلا و آپارتمان می‌دانند. شهری که با خرید ملک در آن هم به سود قابل‌توجهی می‌رسند و هم وقتی در ایام تعطیلات راهی شمال می‌شوند خیال‌شان از بابت محل اقامت راحت است. در ضمن فاصله تهران تا بابلسر، اگر از جاده فیروزکوه بروید، حدود ۲۳۰ کیلومتر است. این یعنی در کم‌تر از ۴ ساعت شما از تهران به بابلسر خواهید رسید.

با کمک بهترین مشاور املاک بابلسر می‌توانید در شهری که به آن لقب نگین مازندران را می‌دهند صاحب ملک شوید.

جاذبه‌های گردشگری بابلسر

برای شناخت بیش‌تر این شهر لازم است با جاذبه‌های گردشگری بابلسر هم آشنا شوید. به دلیل شرایط آب‌وهوایی مطلوب، بابلسر طبیعت چشم‌نوازی دارد و جاذبه‌های طبیعی شگفت‌انگیزی را در خود جای داده است. بابلسر با رودی که از آن می‌گذرد شناخته می‌شود. از بابلرود صحبت می‌کنیم که سبب رونق کشاورزی در این منطقه شده است. پل معلق فلزی بر روی رودخانه بابلرود نیز که قدمتی به اندازه یک قرن دارد، زیبایی را به کمال می‌رساند. اسکله ساحلی بابلسر، منطقه ساحلی میرود (بهمنمیر)، شهرک ساحلی خزرشهر، سد لاستیکی عرب خیل و تالاب عزیزک نیز از دیگر جاذبه‌های طبیعی بابلسر و اطراف آن هستند.

جاهای دیدنی بابلسر

بابلسر منطقه‌ای پرطرفدار برای سرمایه‌گذاری

بابلسر به خاطر ویژگی‌هایی که دارد از جمله آب‌وهوای بسیار خوب و وجود زمین‌های مناسب برای کشاورزی و ساخت‌وساز، از همه نظر برای خرید ملک و سرمایه‌گذاری عالی است. این شهر هم دریا دارد و هم جنگل و جزء زیباترین و بهترین شهرهای مازندران محسوب می‌شود. با خرید ویلا، آپارتمان و زمین در این شهر صاحب ملکی می‌شوید که به نوعی اندوخته‌ای برای آینده شما خواهد بود. چه بسیار افرادی که با سرمایه‌گذاری در بابلسر به پول قابل‌توجهی رسیده‌اند و این تصمیم‌گیری درست، آینده‌شان را ساخته است. اما برای رسیدن به این هدف باید ملک را با دقت و در نظر گرفتن تمام جوانب انتخاب و خریداری کنید. به این منظور و برای سرمایه‌گذاری مطمئن می‌توانید سراغ بهترین مشاور املاک بابلسر بروید.

بهترین-مشاور-املاک-شمال

دلایل محبوبیت بابلسر برای خرید ملک

  • نزدیکی به تهران (فاصله ۲۳۰ کیلومتری)
  • آب‌وهوای مطبوع و زمین‌های حاصلخیز
  • وجود پوشش ساحلی و جنگلی در کنار یکدیگر
  • یکی از زیباترین شهرهای استان مازندران
  • وجود جاذبه‌های طبیعی فراوان و چشم‌نواز
  • دارای ساحلی پاکیزه و زیبا
  • برخورداری از خدمات و امکانات رفاهی و تفریحی
  • امنیت بالا به خصوص با خرید ویلای شهرکی
  • رشد روزافزون ارزش ملک در بابلسر
  • قیمت متنوع ملک در بابلسر (برای سرمایه‌گذاری در این شهر نیازی نیست حتما مبلغ کلان و هنگفتی داشته باشید.)

با وجود این ویژگی‌ها و مزایا شما می‌توانید نسبت به سرمایه‌گذاری در بابلسر مطمئن باشید. البته باید ملک را با دقت و درست انتخاب کنید تا با گذشت زمان به ارزش آن افزوده شده و سود خوبی نصیب‌تان شود. به این منظور باید به بهترین مشاور املاک بابلسر مراجعه کنید.

دلایل-محبوبیت-بابلسر-برای-خرید-ملک

خرید ویلا ساحلی یا جنگلی از بهترین مشاور املاک بابلسر

شهرهای استان مازندران از جمله بابلسر به خاطر موقعیت جغرافیایی خود هم ویلای جنگلی دارد و هم ویلای ساحلی. سوالی که احتمالا برایتان مطرح می‌شود این است که ویلای ساحلی بخریم یا جنگلی؟ بهتر است روی کدام سرمایه‌گذاری کنیم؟ این که کدام ویلا را انتخاب کنید در حقیقت به بودجه شما و معیارهای‌تان بستگی دارد. دوست دارید نزدیک جنگل سرسبز باشید یا پنجره را که باز می‌کنید بوی دریا به مشام‌تان برسد؟ به لحاظ قیمت اما این را باید بدانید که هر چه ویلا به منطقه ساحلی نزدیک‌تر باشد قیمتش بالاتر می‌رود. از طرفی هر چقدر ویلا از منطقه ساحلی فاصله بگیرد و به مناطق جنگلی نزدیک شود، قیمت آن کم‌تر می‌شود.

شما می‌توانید برای خرید انواع ویلا و آپارتمان با قیمت‌های متنوع، از ویلای ارزان گرفته تا ویلای لاکچری، در بابلسر و همچنین تمام شهرها و روستاهای استان مازندران از متخصصین مسکن آبان که بهترین مشاور املاک بابلسر است راهنمایی و کمک بگیرید.

چرا-باید-برای-خرید-ویلا-در-شمال-سراغ-مشاور-املاک-معتبر-برویم

چرا باید برای خرید ویلا در شمال سراغ مشاور املاک معتبر برویم؟

افراد انتظار دارند با خرید ویلا در بابلسر و سایر شهرهای مازندران علاوه بر این که سرمایه‌شان حفظ می‌شود به سود هم برسند. یک سرمایه‌گذاری درست می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی بر زندگی و آینده شما بگذارد. اما این در صورتی ممکن است که ملک مناسبی را انتخاب کنید. انتخاب و تصمیم‌گیری درست هم از شناخت و آگاهی کافی حاصل می‌شود. از طرفی این را هم در نظر بگیرید که خرید ویلا در شمال به این سادگی‌ها نیست؛ به‌خصوص اگر از افراد محلی نباشید و از سایر شهرها برای خرید ملک به شمال آمده باشید. بنابراین نیاز به یک مشاور املاک معتبر دارید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید و دچار ضرر و زیان نشوید. مشاورین متخصص و باتجربه‌ی بهترین مشاور املاک بابلسر یعنی مسکن آبان از ابتدای کار همراه شما خواهند بود و تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا به آن‌چه در ذهن دارید برسید.

مسکن-آبان-بهترین-مشاور-املاک-بابلسر-با-مدیریت-آقای-حسینی

مسکن آبان بهترین مشاور املاک بابلسر با مدیریت آقای حسینی

زمانی که می‌خواهید برای خرید ملک در بابلسر اقدام کنید درباره هدف خود از خرید دقیق‌تر فکر کنید. می‌خواهید برای گذراندن تعطیلات آخر هفته ویلا بخرید؟ خودتان می‌خواهید در ویلا ساکن شوید و آن‌جا زندگی کنید؟ هدف‌تان سرمایه‌گذاری و تبدیل ملک به منبع درآمد است؟ با در نظر گرفتن هدف شما از خرید ملک و بودجه‌ای که دارید، مشاورین املاک مجرب در مسکن آبان مناسب‌ترین ملک را به شما معرفی می‌کنند.

مسکن آبان با 25 سال سابقه در امور املاک در امر خرید و فروش انواع ویلا در متراژهای مختلف و با قیمت‌های مختلف، آپارتمان، باغ، برج باغ و زمین‌های هکتاری همراه شما برای انجام بهترین سرمایه‌گذاری خواهد بود. این آژانس املاک با نیروهای مجرب و حرفه‌ای جوابگوی هر نوع خواسته مشتریان است. با توجه به منطقه‌ای که ملک در آن واقع شده، امکانات، ساحلی یا جنگلی بودن و سایر موارد قیمت‌ها از متری ۷۰۰ هزار تومان شروع شده و به چندده میلیون می‌رسد. شما با هر بودجه‌ای که داشته باشید می‌توانید با راهنمایی مشاورین کارآزموده مسکن آبان، ملک مناسبی خریداری کنید. مسکن آبان به عنوان بهترین مشاور املاک بابلسر شهرهای سرخرود، بابلسر، شهرک‌های برند دریاکنار، خزرشهر و روستاهای اطراف را پوشش می‌دهد.

آدرس-مسکن-آبان

آدرس مسکن آبان در بابلسر

بابلسر، روبروی پمپ بنزین دریاکنار، مسکن آبان

شماره تلفن : 35280625

شماره موبایل مدیر مشاوران :  خانم تشکری 09114371172

خرید-ویلا-ساحلی-یا-جنگلی-از-بهترین-مشاور-املاک-بابلسر

سخن پایانی

بابلسر با وجود زیباترین ویلاهای ساحلی، جنگلی و شهرکی محبوبیت زیادی در میان سرمایه‌گذاران و متقاضیان خرید ویلا دارد. در این خصوص سعی کردیم اطلاعات مفیدی درباره این شهر در اختیار شما قرار دهیم تا با آگاهی تصمیم بگیرید. ضمن این که بهترین مشاور املاک بابلسر را نیز شناختید. مسکن آبان به عنوان بهترین مشاور املاک در دریاکنار و خزرشهر نیز شناخته شده است و شما میتوانید مسکن آبان را علاوه بر این عنوان با عناوین (بهترین مشاور املاک دریاکنار، بهترین مشاور املاک خزرشهر) در رتبه یک گوگل نیز مشاهده فرمایید. حال به کمک مشاورین معتبر آبان می‌توانید با خیالی آسوده برای سرمایه‌گذاری در استان مازندران اقدام کنید.

1 نظر

  1. با تقدیم درود یک قطعه زمین 4 دیواری آجری با مساحت 7225 مترمربع دارای سند تک برگ 6 دانگ ملکی با عبور خیابان 20 متری از مقابل ملک با آب و برق مشترک واقع در شهر شیراز با فاصله 150متر از اتوبان صدرا و هتل و مجتمع عظیم خلیج فارس و400 متر از ایستگاه قطار شهری و نزدیک بزرگترین بیمارستان سوانح سوختگی در خاورمیانه با قیمت 72 میلیارد تومان قابل فروش و معاوضه با ویلا، آپارتمان و اتوموبیل در استان تهران، شیراز، مازندران میباشد. درصورت تمایل از طریق واتساپ و یا تلگرام با شماره 09121164689 پیام ارسال فرمایید متشکرم.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید