بهترین رستوران های کرج با آدرس

بهترین رستوران های کرج

یکی از اصلی‌ترین تفریحات ما ایرانی‌ها این است که با دوستان یا خانواده‌مان در رستوران دور هم جمع شویم و لحظات خوشی را کنار هم بگذرانیم. غذاهای خوشمزه و یکی دو ساعت دورهمی و خوش‌گذرانی که با هم ترکیب شود، یک روز خاطره‌انگیز ساخته می‌شود. در این میان کرج یکی از مهم‌ترین شهرها برای رستوران‌گردی است. کلان‌شهر کرج خودش که جمعیت زیادی دارد و به هر حال بهترین رستوران های کرج آخرهفته‌ها پر از جمعیت می‌شود. از طرفی دیگر هم کرج در مسیر جاده چالوس است و مسافران در آن‌جا برای خوردن غذا توقف می‌کنند. با این حساب آشنایی با رستوران‌های خوب کرج برای همه لازم است. دلتان کباب می‌خواهد یا پیتزا؟ هوس استیک کرده‌اید یا جوجه بدون استخوان؟ یک کافه رستوران دنج و خلوت را ترجیح می‌دهید یا باغ رستورانی که در هوای خوب بتوانید غذایی لذیذ نوش جان کنید؟ در این مطلب زومیلا همه چیز برایتان داریم.

بهترین رستوران های اطراف تهران

باغ رستوران نویان یکی از بهترین رستوران های کرج با موسیقی زنده

باغ رستوران نویان کرج فضایی بسیار دلپذیر و سرسبز دارد و برای یک دورهمی خانوادگی یا دوستانه در روزهای تعطیل، انتخابی عالی است. اما همه چیز فقط محیط سرسبز و خوش‌آب‌وهوایش نیست. این باغ رستوران که جزو بهترین باغ رستوران های کرج است غذاهای بسیار باکیفیت و منوی متنوعی هم دارد. در آن‌جا انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را می‌توانید سفارش دهید. رستوران نویان منوی کافی‌شاپ نیز دارد و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و کیک و بستنی را سرو می‌کند. به دلیل داشتن فضای بزرگ و زیبا، می‌توانید در این باغ رستوران مراسم‌هایی مثل تولد و مهمانی هم برگزار کنید. در نهایت این که رنج قیمت غذاهای رستوران بالاست؛ اما از آن طرف کیفیت هم بالاست و مطمئن باشید ارزشش را دارد.

آدرس باغ رستوران نویان: کرج، مهرشهر، ابتدای چمن ۲

باغ رستوران های کرج

رستوران ارکیده مهستان

یکی دیگر از بهترین رستوران های کرج رستوران گردان ارکیده در مجتمع تجاری مهستان است. رستوران ارکیده چندین شعبه دارد که همگی رستوران‌های بسیار خوبی هستند. ارکیده مهستان، شعبه کرج این رستوران است. بام گردان رستوران ویژگی خاصی است که توجه افراد را جلب می‌کند و علاقه‌مندان به رستوران‌گردی را برای داشتن تجربه‌ای متفاوت به ارکیده می‌کشاند. این رستوران شیک و لوکس انواع غذاهای ایرانی و کباب‌های لذیذ را در منو دارد و به لحاظ کیفیت غذا هم جزو بهترین‌هاست. ارکیده از رستوران‌های گران و لوکس کرج محسوب می‌شود که البته با توجه به کیفیت غذاها و محیط جذابش، معقول و منطقی است. در ضمن برای افرادی که دوست دارند غذایشان را در فضای باز و سرسبز میل کنند، این شعبه رستوران ارکیده دارای محیط روباز است.

آدرس رستوران ارکیده مهستان: کرج، میدان نبوت، مجتمع تجاری مهستان

رستوران شیک کرج

رستوران سرآشپز از بهترین رستوران های کرج

اگر به دنبال رستورانی شیک در کرج هستید که دارای غذاهای خوب و باکیفیتی هم باشد رستوران سرآشپز را به شما پیشنهاد می‌کنیم. رستوران سرآشپز کرج، فضای شیک و دلنشینی دارد و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در این رستوران سرو می‌شود. تهچین و خوراک ماهیچه رستوران سرآشپز جزو غذاهای بسیار خوشمزه و پرطرفدار آن‌جاست. این رستوران منوی کافه هم دارد. همچنین رستوران سرآشپز غذای بیرون‌بر هم ارائه می‌دهد. سطح قیمت غذاهای رستوران سرآشپز متوسط رو به بالا است.

آدرس رستوران سرآشپز: کرج، بلوار جمهوری جنوبی، مابین میدان سپاه و والفجر

رستوران سزار اولین رستوران ایتالیایی کرج

رستوران سزار اولین رستوران ایتالیایی کرج است که در میان طرفداران غذاهای ایتالیایی محبوبیت بالایی دارد. اگر شما هم عاشق غذاهای ایتالیایی هستید حتما به این رستوران سر بزنید. گاهی یک غذای خوشمزه و کمی گفت‌وگو با دوست در رستورانی دنج، می‌تواند برای چند ساعت استرس‌ها را از ما دور کند و لحظاتی سرشار از شادی و خوشی نصیب‌مان کند. در محیط صمیمی و دلنشین رستوران سزار می‌توانید این لحظات خوش را رقم بزنید. این رستوران انواع پیتزا، پاستا، استیک، برگر، سالاد و… را سرو می‌کند و طعم غذاهایش بسیار لذیذ و به‌یادماندنی هستند. در رستوران سزار که واقعا یکی از بهترین رستوران های کرج است هر چیزی سفارش بدهید با عالی‌ترین کیفیت برایتان حاضر می‌شود. در ضمن امکان برگزاری جشن تولد و سایر مراسم‌ها و مهمانی‌ها نیز وجود دارد.

آدرس رستوران سزار: کرج، بلوار سرداران شرقی، میدان والفجر

بهترین غذای ایتالیایی رو کجا بخوریم

کافه رستوران نامبروان

رستوران نامبروان از بهترین رستوران های کرج در منطقه جهانشهر است که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را ارائه می‌دهد. همچنین در رستوران نامبروان می‌توانید صبحانه‌های لذیذی شامل انواع املت، صبحانه ایرانی و صبحانه انگلیسی نوش جان کنید. سطح قیمت غذاهای این رستوران بالاست؛ اما از طرفی غذاها باکیفیت و به قولی پر و پیمان هم هستند. تنوع بالای غذاها، نوشیدنی‌ها و دسرهای رستوران نامبروان یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این رستوران است. در ضمن طراحی داخلی و برخورد مودبانه و دوستانه پرسنل هم باعث شده تا این رستوران از فضایی دنج، صمیمی و دلنشین برخوردار باشد.

آدرس کافه رستوران نامبروان: کرج، جهانشهر، خیابان هلال احمر، نبش کوچه شهداد

رستوران روما در لیست بهترین رستوران های کرج

رستوران روما در گوهردشت کرج یکی از محبوب‌ترین رستوران های کرج است که به صورت حضوری و بیرون‌بر فعالیت دارد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، ایتالیایی، فست‌فود و غذاهای دریایی، با بهترین کیفیت و مواداولیه تازه، برای مهمانان آماده می‌شود. منوی این رستوران از تنوع بالایی برخوردار است. شما با هر ذائقه و سلیقه غذایی، در رستوران روما می‌توانید غذایی خوشمزه نوش جان کنید که طعم آن تا مدت‌ها در خاطرتان بماند. در ضمن محیط رستوران با وجود شیک و لوکس بودن، دوستانه و صمیمی است و حس خوشایندی را منتقل می‌کند. محدوده قیمت غذاهای رستوران هم نسبتا بالاست.

آدرس رستوران روما: کرج، گوهردشت، بلوار موذن، روبه‌روی دانشگاه آزاد، ساختمان خلیج فارس

رستوران خوب کجا بریم

باغ رستوران مهتاب در کرج

یکی دیگر از بهترین رستوران های کرج باغ رستوران مهتاب است که فضایی سرسبز و بسیار دوست‌داشتنی دارد. اگر به‌دنبال باغ رستورانی خوب در کرج هستید که بتوانید در محیطی زیبا و خوش‌آب‌وهوا غذایی خوشمزه نوش جان کنید، باید به باغ رستوران مهتاب بروید. باغ رستوران مهتاب هم فضای دل‌انگیزی دارد و هم غذاهای باکیفیت سرو می‌کند. انواع غذاهای ایرانی همچون کباب‌های خوشمزه را می‌توانید در این رستوران سفارش دهید. رنج قیمت آن نیز بالاست؛ اما با توجه به فضا و کیفیت غذاها ارزشش را دارد. برای صرف غذا هم در باغ آلاچیق وجود دارد و هم رستوران از سالن مجللی برخوردار است، بستگی به شما دارد که بخواهید در فضای باز غذا بخورید یا سالن. در ضمن باغ رستوران مهتاب برای برگزاری مهمانی و مراسم بسیار مناسب است.

آدرس رستوران مهتاب: کرج، سه‌راه عظیمیه، بلوار جانبازان (خیابان چالوس)، نبش کوچه مینویی

سخن پایانی درباره بهترین رستوران های کرج

کرج با توجه به کلانشهر بودن، نزدیکی به تهران و قرارگیری در مسیر جاده چالوس رستوران‌های خوب زیادی دارد که در این‌جا سعی کردیم تعدادی از بهترین رستوران‌ها را با توجه به نظرات کاربران و مشتریان، به شما معرفی کنیم. همچنین به خاطر موقعیت جغرافیایی، کرج باغ رستوران‌های زیبایی هم دارد. خلاصه چه رستوران مدرن بخواهید، چه رستوران سنتی یا کافه رستورانی شیک و دنج برای قرارهای عاشقانه، در این مطلب می‌توانید از بین بهترین رستوران های کرج مورد مناسبی را انتخاب کرده و یک روز فراموش‌نشدنی را سپری کنید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید