بهترین جای کردان کرج برای خرید ویلا کجاست؟

بهترین-جای-کردان-کرج-برای-خرید-ویلا-کجاست؟

کمتر مناطقی را در نزدیکی تهران می‌توان یافت که موقعیت و آب‌وهوای کردان را داشته باشند. می‌شود مطمئن بود که با ازدحام پایتخت و روند رو به رشد آلودگی هوا در تهران، محبوبیت کردان و تقاضا برای خرید ملکی در کردان بیش‌تر از پیش شود. کردان فقط آشنای پایتخت‌نشین‌ها نیست و مردم سراسر کشور کردان را به عنوان یکی از تفرجگاه‌های زیبای ایران می‌شناسند و برای تعطیلات آخر هفته و تابستان به این منطقه می‌آیند. برای آشنایی بیش‌تر با بهترین جای کردان کرج با ما در زومیلا همراه شوید. همچنین در این مطلب بهترین مشاور املاک کردان گروه املاک سرمایه را به شما معرفی می‌کنیم تا اگر قصد خرید ویلا و زمین در کردان را دارید خیال‌تان راحت باشد متناسب با بودجه‌تان بهترین ملک ممکن را می‌خرید.

کوهسار کرج

کردان یا لواسان؛ کدام یک بهتر است؟

جمعیت بزرگ تهران و کرج می‌توانند از کردان برای تلطیف روحیه و دیدن طبیعت استفاده کنند. اگر بخواهیم اهمیت و محبوبیت کر‌دان را درک کنیم، باید بدانیم که این خطه پس از درکه و لواسان پربازدیدترین ییلاق اطراف تهران است. کردان متعلق به ساوجبلاغ واقع در استان البرز و در اصل از توابع چندار بوده که در ۱۵ کیلومتری کرج و ۷۰ کیلومتری غرب تهران قرار گرفته است. با تبدیل شدن بخش چندار به شهر کوهسار تغییراتی در عناوین این منطقه نیز ایجاد شده ولی در اسناد قدیمی این روستا با نام کردان چندار یا کردان ساوجبالاغ معروف است. کردان، برغان، ولیان و ورده ۴ روستای نزدیک هم هستند.

این مطلب را از دست ندهید: مقایسه قیمت ویلا در کردان کرج و اطراف آن

کردان کرج

مزایای کردان

بخش کردان به تنهایی بیش از ۵۰۰۰ نفر جمعیت دارد که به دلیل درختان انبوه و آب فراوان تعداد زیادی توریست نیز هر ساله مدتی از تعطیلاتشان را در این منطقه می‌گذرانند. زندگی در کردان ۶ قرن قدمت دارد و هنوز می‌توان با کوهنوردی در حوالی کردان نشانه‌هایی از تاریخ کهن آن را پیدا کرد. وجود مدرسه اسب‌سواری کردان و باشگاه‌های سوارکاری هر ساله تعداد زیادی از دوستداران این ورزش را به این منطقه جذب می‌کند.

بیش‌تر زمین‌های مناطقی شبیه به کردان به سرعت تبدیل به ویلاهای شخصی شده‌اند ولی در کردان هنوز می‌توان در قسمت‌هایی کمپ برپا کرد و به دیدن طبیعت و کوچه باغ‌های قدیمی آن رفت.

برای این که در خوش‌آب‌وهواترین مناطق کردان صاحب ویلایی با امکانات عالی شوید، مشاورین املاک سرمایه بهترین راهنمای شما خواهند بود. بهترین ویلاها با بهترین قیمت‌ها را از گروه املاک سرمایه بخواهید.

مشاورین-املاک-کردان

روستاهای اطراف کردان

  • کردان
  • چهار باغ
  • طاووسیه
  • افشاریه
  • سنقرآباد
  • زعفرانیه
  • آغچه حصار
  • اغلان تپه
  • زکی آباد
  • سیف‌آباد
  • سهیلیه
  • تهراندشت
  • لشگرآباد

سرخاب و تهراندشت و سهیلیه

بهترین سرمایه‌گذاری که می‌توانید در اطراف کردان بکنید، خرید ویلا در سرخاب، تهراندشت و سهیلیه است. در بین روستاهای اطراف کردان این سه روستا بهترین ویلاها را دارند. تهراندشت و سرخاب از سرسبزترین مناطق ویلایی در ساوجبلاغ کرج هستند. هیچ جای استان البرز نمی‌توان بهتر از دشت‌های سبز سرخاب پیدا کرد. باغ شما در این منطقه هیچ‌وقت دچار کمبود آب نمی‌شود و رودخانه کردان از وسط سرخاب عبور می‌کند. بیش‌تر زمین‌ها و ویلاهای سرخاب فاقد سند و آبا و اجدادی هستند و به همین دلیل قیمت برای خرید پایین است. زمین‌های دارای سند سرخاب به دلیل حاصلخیزی و موقعیت برتر گران‌تر از زعفرانیه و سهیلیه هستند.

مزیت‌های خرید ویلا در بهترین جای کردان کرج

برای خرید در کردان کرج به سراغ بهترین جای آن بروید. بهترین جای کردان کرج مزیت‌هایی دارد که در ادامه می‌خوانید:

  • سنددار بودن اغلب زمین‌ها
  • آب‌وهوای معتدل
  • رونق کشاورزی و باغداری
  • نزدیکی به کلان‌شهرهای کرج و تهران از طریق اتوبان
  • افزایش ارزش هر ویلا در بهترین جای کردان کرج قطعی است.

طبیعتا هر فردی که اقدام به خرید ویلا و زمین می‌کند می‌خواهد به سرمایه‌گذاری با حداکثر سودآوری برسد. از طرفی ویلا، باغ یا زمینی که می‌خرد را هم با مناسب‌ترین قیمت بخرد. مشاورین املاک سرمایه با اشراف کامل به منطقه و قیمت املاک کردان، معامله‌ای پرسود با قیمت مناسب را برای مشتریان رقم می‌زنند.

این مطلب را از دست ندهید: بهترین منطقه های کرج برای سرمایه گذاری

کردان برای خرید ویلا

املاک سرمایه بهترین مشاور املاک کردان

فرآیند خرید ملک استرس‌زا و پیچیده است و قوانین و نکاتی دارد که خیلی از افراد به‌طور دقیق از آن‌ها اطلاع ندارند. همین ناآگاهی می‌تواند باعث شود در دام کلاهبرداران و شیادان بازار مسکن بیفتید و سرمایه‌تان از دست برود. اما یک مشاور املاک مطمئن و معتبر که همراهتان باشد چنین مشکلاتی از سر راهتان برداشته می‌شود و معامله امنی خواهید داشت. اگر قصد دارید ملکی را معامله کنید باید سراغ مشاور املاکی بروید که به صورت رسمی و قانونی فعالیت می‌کند و اعتبار بالایی دارد . املاک سرمایه در کردان کرج با مدیریت آقای زارعی‌نژاد از سال ۹۷ در زمینه خرید و فروش باغ، باغچه، ویلا و زمین فعالیت می‌کند و بهترین مشاور املاک کردان است.

بهترین-املاک-در-کردان

گروه املاک سرمایه چه مناطقی را پوشش می‌دهد ؟

آژانس املاک سرمایه بهترین ملک‌های مناطق کردان، تهراندشت، سهیلیه و روستاهای سرخاب، سعیدآباد، نمکلان، لشکرآباد، قنبرآباد، حاجی‌آباد، قاسم‌آباد، عباس‌آباد، آران، اسماعیل‌آباد، حاجی بیگ، زعفرانیه، رامجین، برغان، سنقرآباد، خوروین و… را پوشش می‌دهد. رعایت شرط انصاف برای هر دو طرف خریدار و فروشنده که هر دو بتوانند ملک خود را با قیمتی مناسب خرید و فروش کنند از اصول کاری گروه املاک سرمایه است. با خیال آسوده می‌توانید معاملات خود را به مشاورین مجرب املاک سرمایه بسپارید و مطمئن باشید با بودجه‌ای که دارید بهترین معامله را انجام خواهید داد.

مشاور-املاک-مطمئن-و-معتبر-اقای-زارعی-نژاد

آدرس و اطلاعات تماس املاک سرمایه

آدرس املاک سرمایه

تهراندشت، بلوار اصلی سرخاب، نرسیده به گلستان سه

شماره تماس املاک سرمایه

۰۹۱۲۱۶۲۳۴۹۶ آقای زارعی نژاد

پیج اینستاگرام

amlak.sarmayeh.ir

جهت مشاهده قیمت و خرید ویلا و ملک در کردان و مشاوره رایگان با معتبرترین و مطمئن ترین آژانس املاک این منطقه روی این لینک کلیک کنید.

گروه املاک سرمایه

مزیت‌های-خرید-ویلا-در-بهترین-جای-کردان-کرج

ویلاهای شهرکی در کردان

یک پیشنهاد خوب دیگر خرید ویلاهای شهرکی در بهترین جای کردان کرج است. ویلاهای شهرکی نسبت به ویلاهای تکی دارای مزیت‌های بیش‌تری هستند که مهم‌ترین آن‌ها امنیت است. شهرک دارای نگهبانی ۲۴ ساعته در تمام فصول است. به‌خصوص برای ساکنین فصلی کردان، خرید ویلا در شهرک بهتر است. هزینه نگهبانی و شارژ ماهیانه ویلاها در شهرک‌های کردان بسیار کم و مقرون‌به‌صرفه است.

زمین‌های کردان در حال رشد روزانه

به دلایل مختلف کردان در ۳۵ سال اخیر رو به رشد رفته و هنوز می‌توان با قیمتی بسیار کم‌تر از لواسان و درکه در این منطقه ویلا خریداری کرد. کردان علاوه بر داشتن آب‌وهوای شمالی و پُرباران و بافت گیاهی انبوه به‌عنوان قطب اقتصادی نیز فعال است و واحدهای آلومینیوم‌سازی، کارتن‌سازی، ریسندگی و مرغداری در اطراف آن جریان دارد. اگر می خواهید علاوه بر زندگی ییلاقی کارآفرین باشید، می‌توانید از پتانسیل نیروی کار متخصص و باتجربه این منطقه هم استفاده کنید. با بازدیدی از کردان متوجه می‌شوید که کردان هیچ شباهتی به روستاهای در حال تخریب و فراموشی ندارد و با معماری جدید نمایی مدرن، لوکس و مجلل پیدا کرده است.

قیمت ویلا در کردان کرج

ویلاهای مدرن کردان

اگر گمان می‌کنید فقط می‌توانید در لواسانات و دهکده ییلاقی کرج ویلای مدرن پیدا کنید، اشتباه می‌کنید. تعداد زیادی ویلاهای مدرن با سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی جدید می‌توانید در کردان پیدا کنید یا می‌توانید ویلایی جدید در کردان بسازید و با همیاری در رشد این منطقه در شکوفایی اقتصادی آن نیز شریک شوید. مساحت مناطق مسکونی کردان در حدود ۱۰۴ هکتار تخمین زده می‌شود؛ ولی مساحت زمین‌های زراعی و باغ‌های کردان بسیار بیش‌تر است. درختان میوه کردان از گذشته دارای باغ‌های بزرگ زردآلو، آلبالو، گیلاس و گردو بوده‌اند؛ ولی کیفیت خاک و آب‌وهوای کردان باعث رشد گلخانه‌ها و کاشت انواع میوه‌های جدید در آن شده است.

رودخانه‌ی کردان در تمام فصول سال پرآب است و زمین‌های ارتفاعات کردان معروف به کهار را آبیاری می‌کند.

برج مقبره کردان در کرج

برج مقبره کردان

مردم محلی و اصیل این روستا بسیار مهمان‌نواز و خونگرم هستند و روایات و داستان‌های مختلفی از این روستای شش‌هزارساله و مقبره امامزاده حسین دارند. این مقبره به دلیل معماری زیبای برج سبک سلجوقی شهرت و ارزش دارد. وجود این مقبره باشکوه و طبیعت کهنسال و رودخانه جاری در میان کردان این روستا را خاص و بی‌نظیر کرده است.

سخن پایانی

در پایان یادآوری می‌کنیم که فاصله کردان با هشتگرد ۱۵ کیلومتر، با کوهسار ۵ کیلومتر و با شهر کرج ۲۵ کیلومتر است. اگر برای رفتن به کردان وسایل کوهنوردی همراه ببرید، می‌توانید چندین روز از زندگی در طبیعت و کوه‌نوردی در کوه‌های زیبای کردان لذت ببرید. کردان دارای مسیرهای مختلفی برای پیاده‌روی و تعداد زیادی ویلا و خانه‌های روستایی است. بافت نیمه‌ویلایی این روستا از ابتدای ورود شما را به زندگی و خرید ویلا در کردان تشویق می‌کند. از نظر امکانات ورزشی و تفریحی و آب‌و‌هوا و منظره بهترین جای کردان کرج مرکز چندار و تمام قسمت‌های مشرف به رودخانه کردان است. استان البرز با جاذبه‌های متنوع منتظر ورود هر مسافر و علاقه‌مند به طبیعت است. اگر قصد خرید ویلا در این منطقه را دارید آژانس املاک سرمایه به‌عنوان بهترین مشاور املاک کردان و تهراندشت و باقی مناطق، همراه شما خواهد بود.

تا چه حد اطلاعات این مقاله برای شما مفید بود؟ دانسته‌های خود را در خصوص “بهترین جای کردان کرج برای خرید ویلا” با ما به اشتراک بگذارید. از همراهی شما سپاسگزاریم.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید