موثرترین ایده های بازاریابی آژانس های املاک

بازاریابی آژانس های املاک

در حالی که آژانس های املاک هنوز هم یکی از ارکان اصلی در فرآیند خرید ملک و اجاره ملک هستند، امروزه خریداران و مستاجران بیشتر به صورت آنلاین ملک مورد نظر خود را جستجو می‌کنند. مطالعه‌ای که توسط انجمن ملی کارگزاران املاک و مستغلات آمریکا انجام شد نشان داد که ۹۲ درصد خریداران برای جستجوی ملک مورد نظر خود از اینترنت استفاده می‌کنند؛ بنابراین اگر به عنوان یک مشاور املاک حضور فعالی در اینترنت ندارید، فرصت نوشتن قرارداد ملک و موفقیت در کار خود را از دست می‌دهید. در ادامه قصد داریم موثرترین ایده های بازاریابی آژانس های املاک را معرفی کنیم. با ما همراه شوید.

۱. در شبکه‌های اجتماعی حساب کاربری داشته باشید

اگر می‌خواهید عکس‌های زیادی از منازل مسکونی را مشاهده و دریافت کنید، حتما در شبکه‌های اجتماعی بزرگ مانند فیس‌بوک، توییتر، پینترست و اینستاگرام حساب کاربری داشته باشید. با کاربران تعامل داشته باشید، اخبار خوب به اشتراک بگذارید و جایگاه خود را ارتقا دهید.

بازاریابی آژانس های املاک

۲. حواستان به رقبا باشد

دیگر آژانس های املاک منطقه شما مشغول چه فعالیت‌هایی هستند؟ وب‌سایت آن‌ها چه شکلی است؟ چقدر ویژگی‌های یک وب‌سایت املاک حرفه‌ای را دارند؟ چقدر در رسانه‌های اجتماعی فعال هستند؟ به آنچه رقبا انجام می‌دهند توجه کنید_از تکرار اشتباهات آن‌ها بپرهیزید و موفقیت‌های آن‌ها را تکرار کنید.

۳. همیشه در دسترس باشید

اطلاعات تماس خود را در صفحه وب‌سایتتان قرار دهید. برای این منظور بهتر است یک صفحه “تماس با ما ” ایجاد کنید.

۴. کارت ویزیت داشته باشید

یکی از بهترین و ساده‌ترین روش‌های بازاریابی آژانس های املاک، تهیه کارت ویزیت است. کارت‌های ویزیت بسیار زیبا داشته باشید و آن‌ها را پخش کنید.

بازاریابی آژانس های املاک

 

۵. از تصاویر محلی استفاده کنید

همواره به یاد داشته باشید که شما تنها فروشنده یک خانه نیستید، بلکه کل یک شهر یا منطقه را می‌فروشید. عکس‌های باکیفیت و زیبایی را از نقاط دیدنی اطراف ملک بگیرید و آن‌ها را همراه با تصاویر ملک به اشتراک بگذارید.

۶. در صفحات وب‌سایت خود محتواهای قدرتمند درج کنید

یک کتاب الکترونیکی مانند «موارد مهمی که خریداران پیش از خرید ملک باید بدانند» یا «ویژگی‌های ارزشمند یک خانه جدید» ایجاد کنید. در وب‌سایتتان اخبار و مقالات مربوط به ملک و املاک را منتشر کنید و در ازای یک آدرس ایمیل، این اخبار را با دیگران به اشتراک بگذارید.

۷. یک عکاس حرفه‌ای استخدام کنید

به اشتراک گذاری عکس‌های عالی و باکیفیت، یکی از موثرترین روش‌های بازاریابی آژانس های املاک است. عکس‌های بی‌کیفیت توجه کاربران را از عالی‌ترین گزینه‌ها دور می‌کند. مهم است که عکس‌های باکیفیت و زیبایی از منازل داشته باشید. یک عکاس حرفه‌ای استخدام کنید (ترجیحا شخصی با تجربه عکاسی از خانه‌ها و معماری) یا اگر تجهیزات پیشرفته‌ای در اختیار دارید، خودتان برای عکاسی پیش‌قدم شوید. منابع بسیاری وجود دارند که نحوه عکاسی از املاک و مستغلات را آموزش می‌دهند؛ از آن‌ها غافل نشوید!

۸. یک تور مجازی ایجاد کنید

زمان برای مشتریان شما بسیار ارزشمند است و آن‌ها دلشان می‌خواهد قبل از بازدید حضوری ملک تا حد امکان اطلاعاتی در مورد آن به دست آورند. تورهای مجازی یک روش عالی برای ارائه یک پیش نمایش دقیق و کامل از ملک به خریداران هستند. برای این منظور می‌توانید در چند فایل، همه اطلاعات ملک را وارد کنید و فایل‌ها را به صورت یک ویدئو چند دقیقه‌ای به اشتراک بگذارید.

۹. اسپانسر (حمایت کننده) محلی شوید

از جشنواره‌های محلی، تیم‌های ورزشی یا رویدادهایی که در مدارس برگزار می‌شود حمایت کنید. اسپانسر محلی شدن به این معنی است که کسب و کار خود را روی تی شرت، تراکت‌های تبلیغاتی و غیره تبلیغ کنید.

۱۰. ویدیوهای انیمیشنی بسازید

یکی دیگر از موثرترین روش‌های بازاریابی آژانس های املاک این است که از ویدیوهای انیمیشنی استفاده کنید. در یک ویدیو انیمیشنی کوتاه کسب و کار خود را معرفی کنید. ویدیوهای کارتونی باکیفیت، کوتاه و جالب می‌توانند در ایجاد برند و هویت دادن به آن، به شما کمک کنند.

۱۱. برد پینترست بسازید

بردهای پینترست روشی عالی برای ارائه تصاویر و اطلاعات خاص املاک هستند. می‌توانید برای هر ملک یک برد پینترست ایجاد کنید و علاوه بر عکس‌های ملک، مزایای اصلی منطقه را نیز برجسته کنید.

۱۲. سایت خود را با موبایل سازگار کنید

مطالعه‌ای نشان داده است که ۸۰ درصد کاربران اینترنت، از گوشی‌های موبایل برای فعالیت‌های آنلاین استفاده می‌کنند؛ بنابراین، بسیار مهم است که وب‌سایت شما با گوشی‌های موبایل سازگار باشد. حتی از آن مهم‌تر، می‌توانید یک اپلیکیشن موبایل بسازید که خریداران بتوانند برای بررسی فایل‌های مربوط به املاک از آن استفاده کنند.

بازاریابی آژانس های املاک

 

۱۳. یک خبرنامه ایجاد کنید

ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین استراتژی‌ها برای ایجاد روابط با مشتری است. ایمیل‌هایی را از وب‌سایت املاک خود، دسترسی‌های محلی یا روش‌های دیگر جمع آوری کنید. اخبار مربوط به خانه‌ها را برای ایمیل‌ها بفرستید. توجه داشته باشید که اگر در مناطق جغرافیایی مختلفی کار می‌کنید، مشترکان خبرنامه خود را بر اساس محل آن‌ها بخش بندی کنید تا فقط ایمیل‌ها و به روز رسانی‌های مربوط به منطقه جغرافیایی خود را از شما دریافت کنند.

۱۴. صفحه Google My Business را راه‌اندازی کنید

“جستجوی کسب و کار من ” جدیدترین گزینه در صفحات مکانی گوگل است. اگر فکر می‌کنید گیج شده‌اید نگران نباشید. این همان Google Places for Businesses است. ایجاد حساب جستجوی کسب و کار من باعث می‌شود کاربران در جستجوهای گوگل و نقشه‌های گوگل شما را آسان‌تر پیدا کنند.

بازاریابی آژانس های املاک

۱۵. از تبلیغات اجتماعی استفاده کنید

تبلیغات اجتماعی یکی دیگر از موثرترین روش‌های بازاریابی آژانس های املاک است. نگران پرداخت هزینه بابت تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی نباشید. تبلیغ در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی معروف مانند فیس‌بوک و اينستاگرام غالبا موثرترین روش برای پیشی گرفتن از رقبا است. اين نوع شبکه‌ها، ویژگی‌های هدف‌گیری یا هدف‌گذاری زیادی دارند که به شما این اطمینان را می‌دهند که هزینه پرداختی از سوی شما صرفا بابت جذب مشتری صرف می‌شود.

برگرفته از: wordstream

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید