اولین آژانس املاک در بابلکنار | املاک بابلکنار

اولین-آژانس-املاک-در-بابلکنار

خرید زمین و ویلا در مازندران، نه تنها یک معامله پرسود است، بلکه با داشتن ویلای شخصی، هر زمان که نیاز داشته باشید می‌توانید از شلوغی و آلودگی شهر دور شوید. تصور کنید در منطقه‌ای سرسبز و خوش‌آب‌وهوا مثل بابلکنار، ویلایی دارید با چشم‌انداز رویایی به جنگل‌های انبوه، به حق که بودن در چنین جایی همه مشکلات را از یاد آدم می‌برد. این گزینه هم وجود دارد که با خرید زمین، ویلای موردنظرتان را با سلیقه خود بسازید یا حتی زمین زراعی و باغی بخرید و کسب‌وکاری راه بیندازید. در هر صورت هم سرمایه‌گذاری مطمئنی انجام داده‌اید، هم بهانه‌ای برای مدام سفر کردن به یکی از زیباترین مناطق مازندران دارید. در این مطلب زومیلا قصد داریم اولین آژانس املاک در بابلکنار یعنی “املاک بابلکنار را به شما معرفی کنیم تا بتوانید معامله‌ای امن و سودآور را رقم بزنید.

بابلکنار کجاست؟

بابلکنار یکی از بخش‌های شهرستان بابل است که در جنوب‌شرقی این شهرستان، در استان مازندران، قرار دارد. برای درک بهتر موقعیت جغرافیایی بابلکنار باید بگوییم بابلکنار با شیرگاه حدود ۱۰ الی ۱۵ دقیقه فاصله دارد.

فاصله تهران تا بابلکنار: حدودا ۲۵۰ کیلومتر، معادل ۴ ساعت

مناطق همجوار بابلکنار

بابلکنار از شمال به بخش مرکزی، از جنوب به بخش بندپی شرقی و شیرگاه در سوادکوه، از شرق به بخش مرکزی قائم شهر و از غرب به گتاب منتهی می‌شود.

بابلکنار-کجاست

خرید ویلا در بابلکنار ، بهشتی زمینی در مازندران

مازندران از زیباترین و سرسبزترین استان‌های کشورمان است و بسیاری از مناطق و شهرهای آن را به بهشت تشبیه می‌کنند. بابلکنار نیز یکی از این مناطق بهشتی مازندران است؛ اما تفاوتش با سایر مناطق، در بکر بودن آن است. مناطق زیادی هستند که طبیعت چشم‌نوازی دارند؛ اما دیگر چندان بکر نیستند و آرامشی که می‌خواهیم را نمی‌توانیم با رفتن به آن‌جا به دست آوریم.

اگر به دنبال مناطق زیبا و سرسبز و در عین حال بکر، چه برای سفر و چه خرید ویلا و سرمایه‌گذاری هستید، بابلکنار پیشنهادی عالی برای شماست. برای خرید ویلا در بهترین و بکرترین مناطق مازندران می‌توانید از اولین آژانس املاک در بابلکنار یعنی املاک بابلکنار راهنمایی بگیرید.

جاهای دیدنی بابلکنار

طبیعت بابلکنار با جنگل‌های انبوه، شالیزارهای برنج و باغ‌های مرکبات، به‌قدری محسورکننده و تماشایی است که هر چشمی را به خود خیره می‌کند. اگر عاشق طبیعت و مناطق جنگلی هستید، بابلکنار دقیقا جایی است که باید بروید.

در بابلکنار دلتان نمی‌خواهد سفر به پایان برسد. به همین خاطر احتمالا به فکر می‌افتید تا ویلا و ملکی در این منطقه بخرید که هر وقت خواستید با خیال راحت به بابلکنار بیایید. در این صورت می‌توانید سراغ معتبرترین و اولین آژانس املاک در بابلکنار یعنی املاک بابلکنار بروید تا مشاورین حرفه‌ای آن، بهترین فایل‌های ملکی را به شما معرفی کنند. اما قبل از آن، بهتر است مختصر و مفید، کمی با جاذبه‌های بابلکنار و اطرافش آشنا شوید.

  • پارک جنگلی بزچفت (بابلکنار) در ۲۲ کیلومتری شرق بابل، یکی از زیباترین پارک‌های جنگلی مازندران
  • هفت آبشار (آبشار تیرکن)
  • آبشار زال
  • بابلرود
  • دریاچه لفور

البته جاذبه‌های طبیعی بابلکنار و اطراف آن، فقط به مواردی که گفتیم محدود نمی‌شود. آن‌جا پُر از مناطق جنگلی و آبشارهای زیبا و باشکوه است.

پارک-جنگلی-بزچفت

در مازندران ویلا بخرید و با یک تیر چند نشان بزنید!

خرید ویلا در مناطق و شهرهای مختلف مازندران برای شما چندین منفعت دارد. اول این که با خرید ویلا و زمین در بابلکنار، با گذشت زمان به ارزش ملک شما افزوده می‌شود و یک قدم اقتصادی بزرگ برداشته‌اید. از طرفی هم هزینه‌های سفر به شمال کم می‌شود؛ زیرا برای خود یک اقامتگاه شخصی و دائمی در بابلکنار دارید. علاوه بر این‌ها، می‌توانید در ایامی که خودتان به ویلا نیاز ندارید، آن را به مسافران اجاره دهید و درآمد خوبی هم از این طریق کسب کنید. بازار اجاره ویلا در مازندران هم که این روزها حسابی داغ است.

املاک بابلکنار به‌عنوان اولین آژانس املاک در بابلکنار برای خرید ویلا در بهترین مناطق مازندران از جمله بابلکنار، همراه و مشاور حرفه‌ای و مطمئن شما خواهد بود.

املاک بابلکنار، اولین آژانس املاک در بابلکنار

خرید ویلا و زمین در شمال یک اقدام اقتصادی بزرگ و مهم محسوب می‌شود. در واقع زمانی که در بازار مسکن سرمایه‌گذاری می‌کنید، پول و سرمایه زیادی را وسط می‌گذارید. به همین خاطر باید همه چیز مطمئن پیش برود. در ضمن هر شخصی دلش می‌خواهد به‌صرفه‌ترین و همچنین سودآورترین معامله را انجام دهد. برای این که مسیر درستی را طی کنید و معامله مطمئن و پرسودی رقم بخورد، یکی از مهم‌ترین نکات این است که سراغ آژانس املاک معتبر و باتجربه‌ای بروید.

متقاضیان خرید ویلا در مازندران روز به روز در حال افزایش هستند؛ در نتیجه متاسفانه افراد کلاهبردار هم در این بازار کم نیستند. برای این که سرمایه‌تان را در درست‌ترین مسیر خرج کنید و به سود خوبی برسید، املاک بابلکنار با سال‌ها تجربه و تخصص، در کنار شماست.

خرید-ویلا-در-بابلکنار از اولین آژانس املاک در بابلکنار

املاک بابلکنار اولین آژانس املاک در بابلکنار با بیش از ۲۰ سال سابقه

املاک بابلکنار از سال ۸۰ در زمینه خرید و فروش ویلا و زمین فعالیت خود را آغاز کرده است و اولین آژانس املاک در بابلکنار محسوب می‌شود. بیش از ۲۰ سال سابقه در حوزه مسکن، باعث شده تا مشاورین این آژانس تسلط و اشراف کاملی روی املاک منطقه داشته باشند و در طی این سال‌ها، همواره بهترین موارد را به مشتریان خود معرفی کنند. در ضمن گروه املاک بابلکنار، مدت ۵ سال است که عضو کمیسیون هیئت ۷ نفره رسیدگی به شکایات اصناف املاک در بابل هستند.

مناطق تحت پوشش املاک بابلکنار

آژانس املاک بابلکنار نه فقط بخش بابلکنار، بلکه کل مناطق مازندران را پوشش می‌دهد. در هر کجای این استان زیبا و سرسبز بخواهید ویلا و زمین بخرید، می‌توانید با خیال راحت برای یک سرمایه‌گذاری مطمئن به املاک بابلکنار مراجعه کنید. این آژانس املاک تاکنون حدود ۳۵۰۰ معامله موفق را به ثبت رسانده و مشاوره و راهکارهای حرفه‌ای را به شما ارائه می‌دهد.

در رابطه با قیمت املاک منطقه باید بگوییم زمین‌های این منطقه با کاربری زراعی، باغی، مسکونی و تجاری، از متری یک میلیون تا ۱۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌اند. همچنین برای خرید ویلا باید ۳ میلیارد تومان به بالا، بودجه داشته باشید.

خرید-ویلا-در-بهترین-مناطق-مازندران

برای دریافت اطلاع دقیق‌تر و به‌روزتر می‌توانید به املاک بابلکنار مراجعه کنید تا متناسب با بودجه و سلیقه شما، بهترین فایل‌های ملکی را به شما پیشنهاد بدهند.

آدرس املاک بابلکنار ، اولین آژانس املاک در بابلکنار

بابلکنار، بین شهرستان بابل و سوادکوه شمالی، شهر شیرگاه

تلفن املاک بابلکنار

09111164143

سخن پایانی درباره اولین آژانس املاک در بابلکنار

بابلکنار یکی از زیباترین، سرسبزترین و البته بکرترین مناطق مازندران است. با خرید ملک در بابلکنار و سایر مناطق مازندران، نه فقط معامله پرسودی می‌کنید، بلکه حال خوشی هم نصیبتان می‌شود. مگر می‌شود در جایی خوش‌آب‌وهوا با طبیعت چشم‌نواز، ویلا داشته باشید و حال خوش نداشته باشید. املاک بابلکنار به‌عنوان اولین آژانس املاک در بابلکنار در کنار شما خواهد بود تا بهترین مسیر را برای سرمایه‌گذاری در مازندران به شما نشان دهد.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید