انتخاب وکیل جهت کار وکالت

انتخاب وکیل شاید در ابتدا کار ساده ای به نظر برسد ، کافیست جستجویی در فضای اینترنت کنید و با صدها شماره تماس و آدرس دفتر وکالت رو به رو شوید که انواع دعاوی حقوقی و کیفری را می پذیرند. به نظر بسیار ساده و راحت می رسد اما وقتی که بحث مسائل حقوقی وسط می آید، به راستی نمی توان به هر گونه وکیلی اعتماد کرد و همین مسئله انتخاب وکیل را سخت تر و دشوار تر می کند.

 

شاید شما هم در فیلم ها و سریال ها مشاهده کرده باشید ک وکلا قشری هستند که به زحمت می توان به آن ها دسترسی داشت و باید بگوییم که این مسئله چندان هم غلط و اشتباه نیست

وکلای بسیاری وجود دارند که در ابتدا به خوبی شما را راهنمایی می کنند اما به محضی که قرارداد وکالت را با آن ها امضا کردید دیگر خبری از پیگیری و یا پاسخ دادن به تماس های مکرر شما نیست.

دستمزد وکیل
دستمزد وکلا نیز یکی دیگر از مباحثی است که می توانند موجب ترس و تردید افراد به هنگام استخدام یک وکیل باشد. تا حدودی حق با آن هاست چرا که دستمزد وکلا پایین نیست اما نکته ی بسیار تاسف برانگیزی که در این میان وجود دارد این است که بیشتر وکلا در همان ابتدا تضمین می کنند که پرونده را پیروز شوند اما چنین پیشبینی ای محال است و موکل ناگهان می بیند که علاوه بر این که پرونده را باخته بلکه تمام هزینه های خود را نیز بیهوده صرف کرده است.

گروه وکلای آریا دادیار این تعهد را دارد که پیش از هر چیزی پرونده را بررسی کرده و در صورتی که احتمال برد پرونده بالا باشد ، حاضر به پذیرفتن آن خواهد بود و در صورتی که هیچ گونه احتمالی برای پیروزی وجود نداشته باشد ، با صداقت این مسئله را با موکل خود در مان خواهد گذاشت تا از صرف هزینه های بیشتر جلوگیری کرده باشد

وکیل آنلاین
یکی دیگر از مزیت های گروه وکلای سفیر صلح این است که شما می توانید به صورت آنلاین سوالات حقوقی خود را مطرح کرده و بهترین وکیل پایه یک دادگستری ما به سرعت به آن پاسخ خواهد داد. مزیتی که در این شیوه وجود دارد این است که دیگر نیاز به صرف هزینه های گزاف نخواهد بود و هم چنین هویت سوال کننده نیز محفوط خواهند ماند.

کانون وکلا
کانون وکلا نیز مرجع بسیار خوبی برای یافتن وکیل مورد نظر شماست. حتی در صورتی که وکیلی را انتخاب کردید ، پیش از هرچیزی به وب سایت کانون وکلا مراجعه کرده و از صحت مدارک و پروانه وکالت وی مطمئن شوید

نحوه گرفتن وکیل
برای مشاوره حقوقی با یک وکیل ، کافیست به دفتر وی مراجعه کرده و وکالت نامه ای را که وی در اختیارتان قرار می دهد را امضا کنید و به این ترتیب وکالت رسیدگی و پیگیری پرونده را به وی تفویض خواهید کرد.

در صورتی که شخص کارگر بتواند از اداره کار رای بگیرد و این رای مبنی بر محکومیت شخص کارفرما باشد در اینصورت کارفرما موظف است مبلغ مذکور در رای پرداخت نماید در این صورت شخص کارگر باید ابتدائاً رای صادره و قطعی شده از اداره کار را دریافت و به واحد اجرای احکام دادگستری در محل وقوع اداره کار مراجعه نماید و با ابطال تمبر مالیاتی پرونده اجرا تشکیل دهد پس از تشکیل پرونده اجرا به شخص کارفرما ابلاغ می گردد که ظرف مهلت مشخصی جهت پرداخت مراجعه نماید.

همچنین در همین مدت کارگر می تواند اموالی که از شخص کارفرما مورد شناسایی قرار داده و مالکیت شخص کارفرما بر آنها مورد مناقشه نیست را معرفی کرده تا مورد توقیف قرار گیرد در صورتی که کارفرما مبلغ مذکور را پرداخت نماید در این صورت کارگر می تواند از قاضی اجرای احکام درخواست کند اموال مذکور توسط کارشناس قیمت گذاری شده و به فروش برسد و از محل فروش طلب شخص کارگر استیفا گردد.

این مراحل می تواند با داشتن و حضور وکیل بسیار راحت تر و سریع تر طی شود منتها حتماً باید شخص کارگر اموال کارفرما یا حساب های او را مورد شناسایی قرار داده و شماره حساب یا اموال موجود را به اطلاع وکیل برساند تا وکیل مراجعه نماید و کار مربوطه را انجام دهد پروسه مربوط به اجرا ممکن است مدتی طول بکشد و این پروسه شامل تشکیل پرونده ابلاغ و همچنین ممکن است مزایده و کارشناسی قیمت نیز باشد با توجه به تعاریف که در قانون وجود دارد تمام اینها قسمت آخر رای صادره به نفع کارگر می باشد یعنی در صورتی پرونده به اینجا کشیده خواهد شد که شخص کارگر بتواند اثبات نماید رای به نفع او در مرجع صالح اداره کار صادر و قطعی شده است باید توجه داشت.

در صورتی که پرونده در دیوان عدالت اداری مطرح باشد این امر مانع از این خواهد بود که شخص کارگر تقاضای اجرای حکم را به مرجع صالح تقدیم نماید در واقع حتی اگر پرونده به دلیل اعتراض کار فرما در دیوان عدالت اداری تحت رسیدگی هم باشد باز هم شخص کارگر می تواند رای صادره را که از مرجع اداره کار صادر شده و توسط هیئت حل اختلاف تایید شده یا اصلاً مورد اعتراض حل اختلاف در مهلت ۱۵ روزه قرار نگرفته و به اجرای احکام برده و تقاضای اجرای خود را ثبت نماید گروه وکلای تهران با داشتن وکلای برجسته در زمینه اجرای حکم و اداره کار تمامی موارد مربوط اجرای حکم همچنین طرح دعوا و دفاع در محاکم اداره کار را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد وکلای این مجموعه با داشتن سابقه طولانی و درخشان در زمینه اداره کار دارای تخصص و تبحر ویژه در این زمینه بوده و شخص کارگر را تا رسیدن به حق خود یاری می نماید شما میتوانید با شماره تلفن های موجود در صفحه تماس گرفته و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

این مقاله از وب سایت آریا دادیار کپی برداری شده است و شما می توانید جهت داشتن مشاوره حقوقی به سایت آنها مراجعه کنید و سوال های خود را از وکلای آنها بپرسید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید