اطراف تهران کجا خونه بخرم ؟

اطراف تهران کجا خونه بخرم

با گران‌تر شدن ارز و طلا بازار مسکن نیز روز به روز به قیمتش افزوده شد. روندی صعودی که البته در همین سال‌های اخیر شروع شده و امید خانه‌دار شدن را برای حتی قشر متوسط نیز از بین برده است. دیگر نمی‌توان در هیچ یک از مناطق 22 گانه تهران خانه خرید. به همین منظور بیشتر اقشار جامعه به سراغ حومه شهر تهران آمده‌اند. خرید خانه در شهرک‌های اطراف تهران با هزینه‌ها و قیمت پایین‌تری امکانپدیر بوده و باز جای امیدواری دارد. مخصوصا که این روزها اخبار داغ مسکن ملی نیز به گوش می‌رسد. پس اگر سوال اطراف تهران کجا خونه بخرم از فکرتان بیرون نمی‌رود؛ گزینه‌های معرفی شده برای بهترین منطقه اطراف تهران برای خرید خانه در این مقاله از زومیلا را تا انتها بخوانید.

شهرستان بومهن از شهرهای جدید اطراف تهران

شهرستان بومهن در نزدیکی ابر شهر تهران ساخته شده است و شاید بتوان آنجا را بهترین قسمت پردیس دانست. برای رسیدن به بومهن وارد جاده تهران-دماوند شوید. قبل از رسیدن به منطقه دماوند می‎توانید روستا و شهرک بومهن را ببینید. برای جواب سوال اطراف تهران کجا خونه بخرم ابتدا باید چند شهرک مثل بومهن را بشناسید تا بتوانید آن‌ها را با هم مقایسه کنید. مهم است که محل کارتان کدام سمت تهران قرار دارد. چون در همه جهات تهران شهرک‌های تازه تاسیس می‌توان یافت. بومهن در 54 کیلومتری شمال شرقی تهران است و آب‌وهوای خوبی دارد. شهرک‌های کشاورز و طلائیه جزو بومهن هستند و در خود آپارتمان و ویلاهای زیادی را جای داده‌اند.

قیمت آپارتمان در این منطقه بسیار متغیراست. به عنوان مثال در سال 98 می‌شد یک آپارتمان 50 متری را با 175 میلیون تومان خریداری کرد که امسال چند درصد گران‌تر شده است. تقریبا بهای خرید ملک در بومهن یک دوم تهران است. جاده دماوند به تهران می‌تواند ساکنین مناطق شرقی را به سرعت به تهران برساند ولی در چند سال گذشته بیشتر از تصور شلوغ و پر رفت‌وآمد شده و برای رانندگی خطرناک است. در مجموع می‌توان خرید ملک در بومهن را بدون ضرر دانست و در زمان کوتاه سود خوبی از طریق سرمایه گذاری بدست آورد.

پردیس شهرکی نزدیک به تهران

این ارزش به دلیل نزدیکی پردیس در 17 کیلومتری تهران است و تقریبا دسترسی به آن بسیار سریع‌تر از برخی مناطق پرترافیک تهران است. پردیس بهترین موقعیت‌ها را برای خرید خانه دارد. بهترین جواب برای سوال اطراف تهران کجا خونه بخرم همین شهرک پردیس است. این شهرک نه تنها آب‌وهوایی خوب به نسبت شهر تهران دارد؛ بلکه در آینده خط مترو آن را به تمام نقاط تهران متصل می‌کند. همین گزینه خانه‌های این شهرک را برای سرمایه‌گذاری و زندگی شاغلینی که در تهران به کار مشغول‌اند، مناسب کرده است. بعضی از خریداران خانه معتقدند که بهترین مسکن مهر تهران در پردیس ساخته شده است. چرا که ثبت نام مسکن ملی خانه‌های این شهرک، تنها در عرض چند ساعت اولیه انجام گرفت.

یک آپارتمان 100 متری در پردیس 500 میلیون تومان ارزش دارد. این شهرک دارای فازهای مختلف بوده که ارزش ملک در آن‌ها نیز متفاوت است ولی فاز یک بهترین فاز پردیس شناخته می‌شود.

بهترین مکان برای زندگی در اطراف تهران

شهرک اندیشه مناسب برای خرید آپارتمان

به منطقه مسکونی واقع در مرکز شهریار، شهرک اندیشه گفته می‌شود. از میدان آزادی تهران می‌توانید وارد اتوبان کرج شده و به شهریار بروید. تاکسی‌های این شهرک شبانه‌روز مسافرین را جابه‌جا می‌کنند و حتی بدون اتومبیل شخصی مشکلی نخواهید داشت. در شهریار هنوز کشاورزی و باغداری رونق داشته و می‌توانید از مناظر زیبای چهار فصل و آب‌وهوای عالی آن لذت ببرید. در شهریار نیز فاز 1 بهترین قسمت شهر است. ارزش یک آپارتمان 60 متری در شهریار تقریبا 350 میلیون تومان است. شهریار جزو شهرک‌های درجه یک اطراف تهران است که می‌توانید ویلاهای بسیار مجلل و مناطق جنگلی در آن پیدا کنید. در شهریار می‌توانید علاوه بر خانه به راحتی زمینی برای کشاورزی و یا تولید انواع مرکبات تهیه کنید و از نزدیک به مزرعه شخصیتان نظارت داشته باشید. حالا می‌توانید در مورد خرید املاک در شهریار که اطراف تهران است اطمینان بیشتری پیدا کنید.

مناطق در حال رشد اطراف تهران

رودهن با طبیعتی ویژه

شهرک رودهن قدیمی‌ترین شهرک در اطراف تهران است که تعداد زیادی از ساکنان آن محلی و کارگران فصلی هستند. این منطقه موقعیت و پتانسیل خوبی برای خرید سوله، انبار و کارگاه دارد و چند فاز مسکونی تازه‌ساز نیز در آن ساخته شده است.

کهریزک از شهرک‌های حومه تهران

کهریزک با داشتن مترو رونق پیدا کرده، به تهران متصل شده و جزو شهر ری است. دسترسی سریع به آن، اماکن قدیمی، وجود زمین‌های کشاورزی و باغ‌های میوه در نزدیکی مجتمع‌های شیک مسکونی از مزیت‌های شهر ری و کهریزک هستند. می‌توان با بودجه کم در کهریزک ملک مناسبی خرید.

پرند از مناطق در حال رشد اطراف تهران

خرید آپارتمان در  پرند برای تهرانی‌هایی که نمی‌توانند در تهران صاحب‌خانه شوند آسان‌تر است. این شهرک جدید ساخته شده و برای دسترسی به آن جاده مناسبی در نظر گرفته شده است. امکانات تفریحی و جمعیت در پرند رو به افزایش است و خرید ملک در هر کجای این شهرک تصمیم عاقلانه‌ای است.

هشتگرد، منطقه‌ای دور اما باصفا

یکی از شهرهای اطراف کرج که قیمت زمین در آن پایین است، هشتگرد نام دارد. ساخت آپارتمان‌های مسکن مهر یا دیگر واحدهای مسکونی در این منطقه چهره‌ سرسبز آن را تغییر داده است اما همچنان آب‌وهوایی عالی برای زندگی دارد. افزوده شن امکانات جدید به این منطقه، سرمایه‌گذاری در آن را معقول می‌کند.

این مطلب را از دست ندهید: معرفی بهترین شهرک‌های ویلایی اطراف تهران

بهترین مسکن مهر تهران

سخن پایانی

هر یک از این شهرک‌ها از نظر ساکنینش می‌توانند بهترین مکان برای زندگی در اطراف تهران نام‌گذاری شوند. مشخصات هر یک از این مناطق را بررسی کنید. حتی اولویت‌ها و معیارهای خود را برای سبک و نحوه زندگی خود بنویسید. آیا آب‌وهوای پاک به دور از آلودگی می‌خواهید؟ سرسبزی منطقه برایتان در اولویت قرار دارد؟ به دنبال نزدیک‌تر بودن به تهران یا دسترسی آسان‌تر به مرکز شهر تهران هستید؟ وسیله نقلیه شخصی دارید یا خیر؟ زندگی در شهرک‌ها را می‌پسندید؟ در نهایت پاسخ دادن به سوال اطراف تهران کجا خونه بخرم به خود شما بستگی دارد. پس از بررسی بودجه و خواسته‌های خود از محل زندگیتان، زومیلا مشاوره رایگان خود را در اختیارتان قرار می‌دهد تا در این گرانی بازار باز هم به آرزوی خانه‌دار شدن خود نزدیک شوید.

به دنبال خانه هستید؟

با زومیلا، به آسانی و سریع به مرتبط ترین خانه برای خرید یا رهن و اجاره برسید. فقط کافی است با وارد کردن اطلاعات مورد نظر خود در فیلد جستجو، مانند منطقه، متراژ، قیمت، و امکانات، خانه مورد نظر خود را پیدا کنید. زومیلا با بیش از 10 میلیون آگهی مسکن، بزرگترین پایگاه داده املاک در ایران است.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید