4 مورد از ارزان‌ترین کشورهای دنیا برای خرید خانه

ارزان‌ترین کشورهای دنیا برای خرید خانه

سرمایه‌گذاری در ملک همیشه از امن‌ترین و بهترین روش‌ها برای حفظ ثروت در طولانی‌مدت بوده است. خرید ملک در خارج از کشور، سطح دیگری از امنیت و تنوع را به شما ارائه می‌دهد. به نظر شما بیشتر مردم کجا را برای خرید ملک انتخاب می‌کنند؟ مقرون به‌صرفه‌ترین مقاصد گردشگری دنیا کدامند؟ با ما همراه شوید تا ارزان‌ترین کشورهای دنیا برای خرید خانه را به شما معرفی کنیم.

ارزان‌ترین کشورهای دنیا برای خرید خانه: ایتالیا

ایتالیا ممکن است در لیست ارزان‌ترین کشورهای دنیا برای خرید خانه، انتخاب عجیب‌وغریبی به نظر برسد، اما حقیقت این است که برخی از مناطق ایتالیا دارای ارزان‌ترین خانه‌ها هستند.

جزیره ساردینیا ایتالیا

جزیره ساردینیا ( Sardinia) را در نظر بگیرید. شهردار اولولای (روستایی در ساردینیا که در جزیره بسیار زیبایی در ساحل ایتالیا واقع شده است و به دلیل سواحل زیبا و شنی‌اش بسیار مشهور است) 200 خانه را با قیمت عجیب یک یورو (6 هزار تومان!!!!!) به فروش می‌رساند. دلیل این معامله دلگرم‌کننده این است که جوانان، روستا را برای جستجوی کار ترک کرده‌اند و بدون ورود افراد جدید، روستا خواهد مرد.

نکته قابل‌توجه این است که خریداران باید خانه‌ها را با مبلغ حداقل 25 هزار دلار برگردانند. این سرمایه‌گذاری باید سه ساله باشد و تا 5 سال نمی‌توان خانه‌ها را فروخت. قبل از زندگی در خانه‌ها، باید آن‌ها را بازسازی کرد؛ اما در خانه‌های روستایی- سنتی ایتالیا که در تپه‌های ساردینیا واقع‌شده‌اند، قیمت‌ها مناسب هستند.

آبروزو ایتالیا

منطقه بعدی برای خرید خانه ارزان‌قیمت آبروزو (Abruzzo) است. آبروزو یکی از جنگلی‌ترین و مکان‌های به تازگی شناخته‌شده در ایتالیاست. در آبروزو تپه‌ها و کوه‌هایی باستانی وجود دارد که در جاهای دیگر ایتالیا نمی‌توان یافت. آبروزو هم‌چنین دارای کوه‌هایی برفی برای اسکی‌بازی کردن در زمستان است. اگر به دنبال زندگی در مکانی آرام در روستایی دورافتاده هستید، در آبروزو می‌توانید خانه‌هایی زیر 50 هزار دلار پیدا کنید.

زندگی در ایتالیا نیاز به یادگیری زبان دارد. برخلاف بیشتر کشورها، در ایتالیا زیاد از انگلیسی استفاده نمی‌شود. مردم ایتالیا عموما از خارجی‌ها استقبال می‌کنند، اما اگر نمی‌توانید به زبان آن‌ها صحبت کنید بهتر است به فکر کشور دیگری باشید.

ارزان‌ترین کشورهای دنیا برای خرید خانه

ارزان‌ترین کشورهای دنیا برای خرید خانه: اکوادور

اکوادور به شما فرصتی برای زندگی در کشوری را ارائه می‌دهد که تا حد زیادی تحت تأثیر جهانی شدن است.

اکوادور طیف گسترده‌ای از آب‌وهوا را شامل می‌شود. اکوادور دارای سواحل و شهرهای نزدیک به سطح دریاست. اگر طرفدار زندگی در ساحل هستید، اکوادور دارای املاک و مستغلات زیادی است که در کنار ساحل واقع‌شده‌اند.

سالیناس اکوادور

سالیناس (Salinas) یک شهر ساحلی است که در غرب اکوادور قرار گرفته است و یکی از مهم‌ترین مقصد تعطیلات در اکوادور است. اگر در جستجوی خانه‌ای برای اجاره کردن در بخشی از سال هستید، سالیناس یک گزینه بسیار عالی است. سالیناس یکی از مکان‌های پیشرفته در اکوادور از لحاظ تعداد مغازه‌ها و امکانات رفاهی است.

دمای زمستان در سالیناس معمولا بیشتر از 25 درجه فارنهایت است. بهترین آب‌وهوا از ماه نوامبر تا آوریل است و آب‌وهوای بقیه ماه‌های سال خنک، خشک و معمولا ابری است.

کوئنکا اکوادور

کوئنکا (Cuenca) شهری با جمعیت حدود 700 هزار نفر است که در جنوب آندس (Andes) واقع شده است. در کوئنکا ساختمان‌های تاریخی و خیابان‌های مخروطی بسیاری وجود دارد. در اکثر آپارتمان‌ها و خانه‌های قدیمی‌اش، معماری‌هایی با سبک اسپانیایی – استعماری دیده می‌شود.

اکثر افرادی که در کوئنکا زندگی می‌کنند، مهاجر هستند و در آنجا به سختی می‌توان با جامعه انگلیسی‌زبان ملاقات کرد. قیمت خانه در کوئنکا بسیار ارزان است.

لجا اکوادور

لجا (Loja) شانس شما برای زندگی در اکوادور واقعی است. لجا به ندرت توسط توریست‌ها بازدید می‌شود و تعداد کمی از مهاجران، آنجا را برای زندگی برمی‌گزینند. در تمام طول سال درجه حرارت بین 73 تا 75 درجه فارنهایت است، بنابراین مجبور نیستید هزینه‌هایی را صرف تهیه سیستم گرمایشی کنید.

بازار مسکن در لجا بسیار ارزان است. یک خانه چهارخوابه در بهترین منطقه لجا، حدودا 115 هزار دلار معامله می‌شود.

آب‌وهوا در لجا ایده آل برای کشاورزی، به‌ ویژه کشت میوه‌هایی از خانواده مرکبات است.

ارزان‌ترین کشورهای دنیا برای خرید خانه

ارزان‌ترین کشورهای دنیا برای خرید خانه: برزیل

برزیل یکی از شرقی‌ترین کشورهای قاره آمریکا و پنجمین کشور بزرگ دنیاست. برزیل پیشرفته‌ترین بخش صنعتی را در آمریکای لاتین دارا است. 

ایتاماراکا برزیل

اگر دوست دارید در یک جزیره گرمسیری که قیمت خانه در آن مناسب است زندگی کنید، جزیره ایتاماراکای (Itamaracá) برزیل مناسب شماست. ایتاماراکا سواحل نرم و شنی و آب‌های فیروزه‌ای روشنی دارد. ایتاماراکا حدود یک ساعت دورتر از نزدیک‌ترین فرودگاه واقع شده است.

آپارتمان‌های ایتاماراکا بسیار ارزان هستند و قیمت‌های آن‌ها حدودا 50 هزار دلار است. اگر چه در ایتاماراکا شما می‌توانید تمامی مایحتاج زندگی روزمره خود را پیدا کنید، اما از مراکز خرید و بسیاری از مراکز دیگر زندگی شهری دور هستید. به این معنی که اگر دوست دارید زمان زیادی را برای خرید بگذرانید، اقامت طولانی‌مدت در آنجا توصیه نمی‌شود.

ویلا ولها برزیل

یکی دیگر از شهرهای برزیل که در آنجا با 50 هزار دلار می‌توانید نزدیک ساحل خانه بخرید، ویلا ولها (Vila Velha) است که در شمال ریودوژانیرو واقع شده است. ویلا ولها شهری ساحلی است که با جنگل‌های گرمسیری و کوه‌های سرسبز پوشیده شده است.

روزانه 7 الی 12 پرواز از ریو به ویلا ولها انجام می‌شود. ویلا ولها یک ساعت با ریو فاصله دارد. ویلا ولها نه تنها از ریو ارزان‌تر است، بلکه بسیار امن است و ترافیک کمتری دارد.

زمستان‌ها ویلا ولها گرم است و شما نیازی به تهیه سیستم گرمایشی نخواهید داشت.

ارزان‌ترین کشورهای دنیا برای خرید خانه

ارزان‌ترین کشورهای دنیا برای خرید خانه: مکزیک

با این وجود که خانه‌های مکزیک با رشد سریع قیمت مواجه شده‌اند، هنوز هم می‌توانید فرصت‌های مناسب زیادی را برای معامله پیدا کنید. املاک ساحلی مکزیک گران هستند، با وجود این برای کسانی که آب‌وهوای تازه و زندگی در کوهستان را دوست دارند مکزیک بهترین گزینه است.

زالاپا مکزیک

زالاپا (Xalapa) یکی از شهرهای مکزیک است که در آنجا می‌توانید خانه‌هایی با قیمت‌های کمتر از 40 هزار دلار پیدا کنید. زالاپا شهر کوچکی است که با کوه‌های آتش‌فشانی احاطه شده است و در ارتفاع 4650 فوتی قرار دارد. بلندترین کوه مکزیک، قله اوریزابا است که از زالاپا دیده می‌شود.

رشد سریع قیمت در زالاپا دور از انتظار است، به این معنا که زالاپا جای مناسبی برای سرمایه‌گذاری کوتاه مدت نیست. در زالاپا رستوران‌های عالی و مراکز خرید بسیاری به چشم می‌خورد.

دورانگو مکزیک

دورانگو (Durango) یکی دیگر از شهرهای کوهستانی مکزیک است. دورانگو به دلیل چشم‌اندازها و مناظر زیبایی که دارد، یکی از مکان‌های دنج فیلم‌برداری برای بسیاری از غربی‌هاست.

آب‌وهوای دورانگو در دسامبر و ژانویه به طور میانگین خنک‌تر از بقیه ماه‌ها بوده و 69 درجه فارنهایت است و در ماه‌های مه و ژوئن به 86 درجه فارنهایت می‌رسد. در شب دمای هوا همیشه به 60 درجه فارنهایت می‌رسد. در این درجه حرارت دیگر نیازی به سیستم گرمایشی نیست.

دورانگو شهری مدرن و تمیز و دارای تمام چیزهایی است که از یک شهر بزرگ انتظار می‌رود.

ارزان‌ترین کشورهای دنیا برای خرید خانه

برگرفته از: .liveandinvestoverseas

نویسنده: رویا سهرابی /تیم تحریریه وب سایت زومیلا

4 نظرات

  1. خیلی خوبن فقط حیف ک همشون توی مناطق گرم هستن. سرد یا خنک تو دستو بالتون ندارید؟ ؛)

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید