۸ ایده خلاقانه برای استفاده از آجر دکوراتیو در دکوراسیون داخلی

استفاده از دیوارهای آجری و طراحی داخلی مدرن – می توان تصور کرد که آنها با یکدیگر متفاوتند. اما در چند سال اخیر، معماران و صاحب خانه ها به استفاده از آجر دکوراتیو در دیوار داخلی خانه علاقمند شده اند. استفاده از آجر دکوراتیو در دکوراسیون داخلی راهکاری برای لمس بافت، شخصیت منحصر به فرد دیوار و زیبایی حاصل از جذابیت بی نظیری را در اتاق نشیمن، برای صاحب خانه به ارمغان می آورد. برای برخی سلیقه ها٬ دیوار آجری اکسپوز جلوه گر نمایشگاه غنی و تاریخی ساختمان است و ترکیبی از گذشته و حال می باشد. برای دیگران، استفاده از دیوار آجری یک راهکار برای افزودن ظرافت و شخصیت به یک خانه متداول و خسته کننده تحت سلطه شیشه و سنگ است.

آجر دکوراتیو در خانه

کاربرد آجر دکوراتیو در دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی

دیوار آجری دکوراتیو در اتاق نشیمن می تواند در مجموعه ی گسترده ای از اشکال و رنگ ها ظاهر شود و به نظر می رسد که با سبک های متنوع از جمله صنعتی و شیک تا معاصر و مدرن٬ ترکیب می شود. مهم نیست که دلیل شما برای انتخاب آجر دکوراتیو در دکوراسیون داخلی چیست، دلایل زیاد و با ارزشی وجود دارد که باید آجر دکوراتیو و طرز کاربرد آن را در دکوراسیون بشناسید. در این مقاله مجموعه ای از دکوراسیون اتاق پذیرایی با دیوارهای آجری را داریم که الهام بخش و خلاقیت طراحی شما هستند. بخون و لذت ببر!

آجر دکوراتیو در پذیرایی

دکوراسیون مدرن با دیوارهای آجر دکوراتیو

دکوراسیون داخلی مدرن با استفاده از دیوار آجری دکوراتیو٬ سبک جدید و داغی است که به نظر نمی رسد محو و کمرنگ شود. اگر شما در یک آپارتمان، یک ویلا یا محل اقامت خصوصی کوچک زندگی می کنید که دیوارهای آجری به طور منظم پوشانده شده است، زمان آن است که که از ماهیت اصلی و اکسپوز آجر در دکوراسیون داخلی لذت ببرید. رنگ و سبک  دیواری آجری می تواند تفاوت زیادی در جذابیت کلی اتاق نشیمن ایجاد کند، و در مورد اکثر فضاهای مدرن، نقاشی کردن آنها به رنگ سفید٬ یک گزینه جذاب و هوشمندانه است. استفاده از بافت دیوار آجری سفید در اتاق یک پس زمینه خنثی پدید می آورد و در ترکیب با وسایل اتاق کامل می شود.

آجر دکوراتیو در ترکیب با دکوراسیون مدرن آجر دکوراتیو سفیددکوراسیون مدرن با آجر دکوراتیودکوراسیون مدرن با دیوار آجری

رنگ مناسب آجر دکوراتیو برای دکوراسیون داخلی

کسانی که به دنبال جایگزین های پویای بیشتری برای انتخاب رنگ آجر دکوراتیو هستند می توانند یک رنگ گرم خنثی مانند خاکستری یا حتی سیاه را امتحان کنند تا پس زمینه جسورانه ای ایجاد کنند. دیوار آجری قرمز نیز در اتاق نشیمن خانه های معاصر کلاسیک به نظر می رسد اما در بقیه ی کاربردها به صورت خنثی و بی نظیر است. این ویژگی های دیوار آجری دکوراتیو به اتاق نشیمن سازماندهی کافی می دهد، نگاه زیبایی شناختی به پس زمینه اضافه می کند و یک دیوار را به یک نمایشگاه واقعی تبدیل می کند!

آجر دکوراتیو مشکی آجر دکوراتیو خنثی

استفاده از آجر دکوراتیو به صورت اکسپوز

دیوار آجری اکسپوز یک فضای دوست داشتنی و پر جنب و جوش را به وجود می آورد که به شما اجازه می دهد مجموعه ی هنری با ارزش و یا مجموعه ای از عکس های خانوادگی خود را در اتاق نشیمن به نمایش بگذارید. بر خلاف دیوارهای سفید رنگ ساده، این یک سبک گالری است که بسیار پر انرژی، متمایز و جذاب است. با نورپردازی مناسب، دکور و لوازم جانبی، یک اتاق نشیمن با دیوارهای آجری اکسپوز می تواند بسیار جذاب باشد، زیرا مبلمان و سایر لوازم اتاق نشیمن در پس زمینه خنثی٬ درخشان به نظر می رسند. تزئین یک اتاق با آجر دکوراتیو در دکوراسیون داخلی آن نیاز به نظم بیشتر دارد، استفاده از دیوار آجری به عنوان یک مخلوط عجیب و غریب می تواند نتیجه عکس بدهد و دکوراسیون دلخراش به خاطر ترکیب نامناسب دیوار آجری و وسایل پدید آورد.

دیوار آجری اکسپوز

آجر دکوراتیو اکسپوز آجر آنتیک چیست؟ آجر دکوراتیو به صورت خنثی آجر دکوراتیو زیباآجر دکوراتیو آنتیک و خاص دیوار آجری اکسپوز

دکوراسیون صنعتی در ترکیب با آجر دکوراتیو

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، سبک های زیادی وجود دارد که با دیوار آجری دکوراتیو در اتاق نشیمن کار می کنند و ترکیب می شوند. اما سبک صنعتی در دکوراسیون داخلی٬ بدون شک در بالای این لیست قرار دارد. سبک صنعتی و دیوار آجری آنتیک به خوبی باهم ترکیب می شوند و با استفاده در نوسازی مجدد ساختمان های قدیمی بسیار سازگار عمل می کنند، دیوار آجری قطعا در این موارد برای نشان دادن قدمت استفاده می شود. سبک صنعتی همراه با لوله های نمایان و اکسپوز، پنجره های بزرگ با فریم های فلزی تیره و روشنایی هوشمند و لایت، اتاق نشیمن مناسبی را برای کسانی که دوستدار دکوراسیون صنعتی هستند، ایجاد می کند.

سبک صنعتی با آجر دکوراتیو آجر دکوراتیو با سبک صنعتیدکوراسیون صنعتی

آجر دکوراتیو در دکوراسیون داخلی سبک های مختلف

تیرهای چوبی سنگین در سقف همراه با آجر دکوراتیو سفید در دیوار می توانند زمینه ای جذاب برای سبک های مانند مدیترانه و خانه های روستایی ایجاد کنند. استفاده از یک دیوار آجری سفید در اتاق نشیمن٬ یک محیط شاد، سبک و آرام به وجود می آورد که در آن نور طبیعی به منظور ایجاد فضای سبک تقویت می شود. این باعث می شود که آنها برای اتاق های زیبا و منحصر به فرد نزدیک به سبک ساحلی نیز مناسب باشد.

سبک مدیترانه ای کاربرد آجر دکوراتیو سفید

کاربرد آجر دکوراتیو در پذیرایی کوچک

اتاق نشیمن شما کوچک است؟ هنگامی که از دیوار آجری دکوراتیو در دکوراسیون خود استفاده می کنید، این یک مشکل نیست. در حقیقت، بافت زیبای دیوار آجری آنتیک، گرما را به فضای کوچک شما می آورد و آنجا را به یک محیط جذاب و دوستانه تبدیل می کند. دو روش مختلف وجود دارد که می توانید با توجه به سبک و علایقتان  به آن توجه کنید. اولین راه این است که یک سبک مختلط برای پذیرایی در نظر بگیریم و هرج و مرج ایجاد کنیم که تلفیقی از آرایه های شگفت انگیز از رنگ ها، بافت ها، سبک های متضاد و قطعات تزئینی منحصر به فرد را به نمایش می گذارد. البته این سبک نیاز به کمی تعادل نیز دارد تا اتاق پذیرایی کوچک از آنچه که هست به نظرنیاید.

دیوار آجری در پذیرایی کوچک آجر دکراتیو در اتاق کوچکآجر دکوراتیو در خانه کوچک

روشی دیگر برای تزئین اتاق نشیمن کوچک با دیوار آجری آنتیک، الهام گرفتن از سبک مدرن اسکاندیناوی است. بی نظمی، خطوط مستقیم تمیز و رنگ های خنثی در این جا به چشم می خورد، و این روش اجازه می دهد که دیوار آجری دکوراتیو یک بیانیه بصری جسورانه ایجاد کند. به یاد داشته باشید که در اتاق های کوچک شما نیاز به یکی از سبک های تزئینی مشخص و مجزا دارید که آن محصول پرطرفدار، مدرن، صنعتی یا شیک است.

استفاده از آجر دکوراتیو در دکوراسیون داخلی به صورت خلاقانه

دکوراسیون اتاق های پذیرایی با دیوارهای آجری دکوراتیو می توانند فراتر از یک دکوراسیون معمولی و عادی باشند و راه های زیادی برای انجام این کار بدون هزینه ی مالی زیاد وجود دارد. یک گزینه ساده این است که از کمی گرافیک و طرح بر روی آجر استفاده کنید که رنگ و الگوی خاصی را به دیوار آجری اضافه کند و سبک مرزی خاصی در معرض نمایش قرار می دهد. اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید و یک دیوار آجری منحنی یا هر ویژگی دیگر غیر معمول در اتاق نشیمن دارید، آن را به طرز ماهرانه ای با آجر دکوراتیو برجسته کنید و آن را به یک ستاره در دکوراسیون داخلی تبدیل کنید.

آجر دکوراتیو در دکوراسیون داخلی آجر دکوراتیو منحنی آجر دکوراتیو گرافیکی در دکوراسیون خانه دکوراسیون با آجر دکوراتیو

نویسنده : الناز اسدی / تیم تحریریه وب سایت زومیلا
برگرفته از : decoist.com

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید