همه اطلاعاتی که باید از شهر پرند تهران داشته باشید!

شماره-تماس-املاک-پرند

پرند شهری تازه تأسیس واقع در شهرستان رباط کریم استان تهران است. آینده این شهر تازه تأسیس روشن است و سرمایه‌گذاری با فاکتور سود آتی، انتخابی هوشمندانه برای سرمایه‌گذاران خواهد بود. در این مقاله زومیلا قصد داریم همه اطلاعاتی را که باید از شهر پرند تهران داشته باشید در اختیارتان قرار دهیم. با ما همراه شوید.

پرند کجاست ؟

شهر پرند در 35 کیلومتری غرب تهران و در کنار اتوبان ساوه احداث شده است. شهر پرند تهران دارای 7 فاز است و در آینده قرار است به 16 فاز گسترش پیدا کند. فازهای صفر تا سه شامل املاک سنددار شرکتی یا شخصی‌ساز و فازهای 4 تا 6 شامل املاک مسکن مهر می‌شوند.

حمل و نقل و دسترسی

از مهم‌ترین راه‌های دسترسی به شهر جدید پرند می‌توان به آزادراه تهران ساوه، آزادراه تهران قم و راه آهن تهران جنوب اشاره کرد.

فاصله پرند تا تهران با مترو

از پرند به تهران و بالعکس هم ون وجود دارد و در بعضی جاها ایستگاه تاکسی مستقیم. خطوط تاکسی و اتوبوس از مبدأ پرند به مقصد متروی صادقیه و تاکسی ون و اتوبوس از مبدأ پرند به متروی شاهد در حرکت هستند. فاصله پرند از شهرهای هم‌جوارش چون تهران، شهریار، کرج، ساوه و قم به ترتیب 35، 20، 40، 75 و 110 کیلومتر است.

مسیر تهران به پرند

مترو پرند در حال احداث است و در ادامه خط یک متروی تهران از ایستگاه شاهد آغاز و در امتداد آزادراه تهران-قم و فرودگاه امام خمینی به شهر پرند منتهی می‌شود. روزانه 11 قطار رفت و برگشت از تهران به پرند حرکت می‌کند.

مسیر-تهران-به-پرند

مزایای شهر پرند

از مهم‌ترین مزایای زندگی در شهر جدید پرند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • موقعیت جغرافیایی خوب، دسترسی راحت به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی، نزدیک بودن به شهرهایی مانند تهران، شهریار، کرج، ساوه و قم
  • آب و هوای خوب، تمیز و خنک به خصوص برای بیماران تنفسی
  • کارمندی بودن قشر ساکن در پرند از جمله پزشک، مهندس، بازنشستگان نیروی انتظامی و غیره.
  • قیمت ملک مناسب
  • آب آشامیدنی شیرین
  • اشتغال آسان؛ وجود شهرک‌های صنعتی، بازار کار مناسب برای شغل‌های خدماتی مانند حمل و نقل، تأسیسات
  • آسان بودن رفت و آمد و خلوت بودن شهر
  • بافت شهری مدرن و نوساز

معایب شهر پرند

از مهم‌ترین معایب زندگی در شهرک پرند تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بدون آسانسور بودن آپارتمان‌های سنددار
  • بادخیز بودن منطقه
  • خلوت بودن شهر برای افرادی که در شهرهای شلوغ و بزرگی مانند تهران زندگی می‌کرده‌اند.

امکانات شهر پرند

در شهر پرند تهران هر چه به سمت فازهای 5 و 6 یعنی فازهای مسکن مهر می‌رویم، امکانات و خدمات شهری کمرنگ‌تر می‌شوند و افراد بیشتر از کمبود امکانات شکایت می‌کنند؛ بنابراین اگر بودجه کافی در اختیار دارید، پیشنهاد می‌کنیم در فازهای صفر تا سه ساکن شوید. بوستان بزرگ مشاهیر بین فاز 3 و 4 در حال احداث است. این بوستان قرار است به مکان برای تفریح و گذران اوقات فراغت اهالی تبدیل شود. از جمله امکانات این بوستان می‌توان به سالن آمفی تئاتر 3 هزار متر مربعی، پیست دوچرخ سواری، نگارخانه، رمپ ویژه معلولان و نابینایان و غیره اشاره کرد.
پرند 5 کلانتری، 4 واحد درمانی، 10 مسجد و 84 فضای سبز دارد. شهر پرند تهران دارای 40 مدرسه است؛ بنابراین از نظر آموزشی کمبودی در این شهر حس نمی‌شود. بزرگ‌ترین مرکز تفریحی اقامتی خاورمیانه به نام سرزمین ایرانیان در جنوب شهر پرند قرار گرفته است و وسعت آن 20 هکتار است. از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به پیست اتومبیلرانی، پیست موتور، شهربازی کودکان، پینت بال، زمین گلف، دریاچه مصنوعی، رستوران، سینما و غیره اشاره کرد.

در این رابطه بخوانید : راهنمای خرید خانه در پرند

بهترین محله‌های پرند

بهترین منطقه پرند

بهترین مناطق پرند را فازهای صفر تا سه تشکیل می‌دهند. خانه‌های این 4 فاز دارای سند مالکیت هستند و از امکانات خوبی برخوردارند. در پرند هر چه به سمت فازهای بالاتر می‌رویم امکانات و خدمات شهری کمتر می‌شوند.

از کارتینگ تا قلعه سنگی پرند

طولانی‌ترین پیست بین‌المللی کارتینگ جهان در شهر پرند است و لیسانس A از فدراسیون جهاتی اتومبیلرانی دارد. مترو آن که با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در فاز سوم تا اسفند ۹۷ مواجه شده است، ادامه خط ۱ (قرمز رنگ) مترو تهران است. شما را از ایستگاه شاهد (حرم حضرت امام) به فرودگاه امام خمینی و این شهر می‌آورد. قطار برقی تهران به PARAND، پنجاه و سه کیلومتر طول دارد.
قلعه سنگی پرند، نماد معماری ایرانی و اسلامی با قدمتی هزار ساله است. از سال 1382 این قلعه در حال مرمت است.
درهای قلعه سنگی پرند برای بازدید عموم، مهر ماه سال ۱۳۹۹ گشوده خواهد شد که قطعا رشد گردشگری بین‌المللی پرند را به ارمغان خواهد آورد. اگر به دنبال سرمایه‌گذاری در عرصه گردشگری هستید، زمین‌های اطراف این قلعه می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه برای ارائه خدمات توریستی به گردشگران باشد.

شهر پرند تهران

قیمت اجاره آپارتمان در پرند

برای آپارتمان 78 متری دو خوابه ساخت 96 در فاز پنج پرند، 60 میلیون تومان رهن کامل تعیین شده است. در فاز 2، خانه ویلایی 200 متری ساخت 90، 300 میلیون تومان ودیعه لازم دارد. برای 128 متر آپارتمان شیک 3 خواب، نوساز و با تمامی امکانات در فاز صفر، 280 میلیون تومان ودیعه درخواست شده است. اگر قصد سکونت در واحدهای مسکن مهر را دارید پیش از انتخاب در بررسی تأسیسات آپارتمان دقت بیشتری به خرج بدهید چون برخی از ساکنین مسکن مهر بارها از کیفیت تأسیسات این آپارتمان‌ها ابراز نارضایتی کرده‌اند.

در این رابطه بخوانید : لیست مشاورین املاک پرند

شهر پرند تهران

فرصت‌های سرمایه‌گذاری در پرند

مساحت پرند بیش از 17 هزار هکتار است و شامل بخش مسکونی و شهرک صنعتی می‌شود. در واقع، همه شهرهای جدید در ایران با این هدف ساخته می‌شوند که بار اقتصاد ملی را به دوش بکشند؛ بنابراین در اطراف واحدهای مسکونی، کارگاه‌ها، شرکت‌های دانش بنیان و پارک‌های فناوری احداث می‌شود.
از طریق آزادراه تهران ساوه و تهران قم به راحتی می‌توان به شهر پرند تهران دسترسی داشت و برای چند روز هم که شده از شر آلودگی و ترافیک سرسام‌آور تهران رها شد.
شهر پرند به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی بسیار نزدیک است. شهر فرودگاهی امام خمینی، اکنون با هتل‌های ۵ ستاره و شرکت‌های کترینگ و خدماتی و غیره، یک مقصد کسب و کار خوب در حوزه گردشگری است.
یادتان باشد که توریست‌های ۱۹۰ کشور دنیا در قالب VOA: VISA ON ARRIVAL، بدون روادید به ایران سفر می‌کنند و این یعنی آینده فوق‌العاده صنعت گردشگری ایران که کانال ورودی آن، فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (بزرگ‌ترین فرودگاه ایران) است.
اگر قصد سرمایه‌گذاری در شهر جدید پرند را دارید، پیشنهاد می‌کنیم از پروژه‌های صنعتی، گردشگری و بهداشتی آن استفاده کنید:

  • برنامه احداث بیمارستان‌های ۳۰۰ تختخوابی بین‌المللی فوق تخصصی
  • ساخت پارک جنگلی در فاصله فازهای ۳ و ۴
  • ساخت هتل ۵ ستاره بین‌المللی ۱۰۰ اتاقه برای جذب مسافران ورودی بین‌المللی و داخلی تهران.
  • ساخت دریاچه مصنوعی بزرگ پرند
  • ساخت دیسنی لند پرند در اراضی جدید
  • ساخت دهکده المپیک برای انتقال دهکده المپیک تهران به این شهر
  • ساخت سینماهای رو باز
  • فرصت سرمایه‌گذاری در ناحیه یک صد و پنجاه هکتاری شرکت عمران شهر جدید پرند.
  • فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو پرند در مساحتی به وسعت ۳۰۰ هکتار

امکانات شهر پرند

املاک طبیعت ؛ بهترین مشاور املاک پرند

چند سالی است که به خاطر قیمت مناسب‌تر خانه در پرند نسبت به کلان‌شهرها، شهر پرند بیش از پیش مورد توجه افراد برای سرمایه‌گذاری و خرید خانه قرار گرفته است. از آن‌جایی که تعداد معاملات ملکی در پرند همواره در حال افزایش است، بازار کلاهبرداری و شیادی هم داغ است و اگر سراغ آژانس املاک مطمئن و معتبری نروید سرمایه‌تان را از دست می‌دهید.

املاک طبیعت پرند با ۱۰ سال سابقه درخشان در امر خرید و فروش، رهن و اجاره و مشارکت در ساخت و همچنین خرید و فروش مسکن مهر پرند به صورت تخصصی، عنوان بهترین و معتبرترین مشاور املاک پرند را به خود اختصاص داده است. اصل و اولویت در آژانس املاک طبیعت، صداقت است. مشاورین متعهد و مجرب املاک طبیعت به مدیریت آقای مهندس فرهنگیان، با صداقت و دلسوزی بهترین فایل‌ها را متناسب با بودجه‌تان به شما معرفی می‌کنند تا به حداکثر سود در معامله دست یابید.

جهت مشاهده قیمت و خرید خانه و آپارتمان در پرند و مشاوره رایگان با معتبرترین و مطمئن‌ترین آژانس املاک این منطقه روی عکس یا لینک زیر کلیک کنید.

املاک طبیعت پرند

آژانس-املاک-در-پرند

مهندس فرهنگیان مدیریت آژانس املاک طبیعت

جناب فرهنگیان که مدیریت گروه طبیعت را بر عهده دارند دارای مدرک dba و mba از انگلستان، مدرک حقوق بین‌الملل از tuf آلمان و همچنین دارای استانداردهای مدیریتی 10002، 10004، 9001 و Real estate advisor از انگلستان هستند. دانش و اطلاعات به‌روز و تخصص و تجربه بالای مدیریت و سایر مشاورین املاک طبیعت، انجام معامله در سریع‌ترین زمان را ممکن می‌سازد. فایلینگ قوی و به قیمت را از املاک طبیعت بخواهید و بهترین و بی‌دردسرترین معامله ملکی را تجربه کنید.

 

آدرس املاک طبیعت

شهر جدید پرند، فاز ۲، میدان استقلال، بلوار جمهوری، پلاک ۲۳۲، روبه‌روی پارک فدک

شماره تماس آقای فرهنگیان

۰۹۱۲۳۹۹۵۱۷۵

شماره آژانس املاک طبیعت

02156219884

09121144429

جمع بندی

اگر قصد سکونت و زندگی در شهر پرند تهران را دارید، بهتر است بدانید خرید آپارتمان در پرند ریسکی را به دنبال نداشته و می‌توانید در اینجا با خیالی آسوده سرمایه‌گذاری کنید. هم‌چنین، جهت یافتن منزل مورد علاقه خود در پرند، می‌توانید به وب‌سایت زومیلا که موتور جستجوی آنلاین ملک در سراسر کشور است مراجعه کنید. از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم.

نویسنده: رؤیا سهرابی

42 نظرات

  1. بسیار عالی
    من ده ساله ساکن پرند هستم و پیشنهاد میکنم هر کی میتونه تو پرند خونه یا زمین یا واحد تجاری بخره
    چه برای سکونت چه برای سرمایه گذاری . بهترین جاست

  2. مزایا هیچ…معایب تا دلت بخواد….شهر پرند=شهر دست اندازها…….عوارض تهران تا پرند م که بی لیاقتی کامل دست اندرکاران پرندو نشون میده

    • سلام خانم سهرابی با۸۵میلیون واحد تک خوابه از۶۰تا۷۰متر میشه رهن کرددرفاز۲یا۳

  3. سلام
    اول اینکه براتون آرزوی موفقیت میکنم
    من در حال راه اندازی کسب و کار فروش اینترنتی ملک در پرند هستم
    البته نه بصورت سنتی و دلالی که در حال حاضر وجود داره
    بلکه فروش ملک بصورت اینترنتی بر مبنای صداقت و ارائه اطلاعات درست به خریداران و سرمایه گذاران به همین منظور خوشحال میشم اگه قبول کنید از اطلاعات شما درباره این شهر استفاده کنم و بتونیم باهم همکاری داشته باشیم

  4. خاک تو سرشون با این مدیریتشون.از شهردار بگیر برو..شهر پرند نگو.بگو شهر دست اندازها.شهر قطعی برق و آب.شهر جمع شدن اب باران و..سیل..گمشید چندتا مدیر از ژاپن و کشورهای کافر بیاریدبهتون یاد بدن.بلدید لژیونر واسه فوتبال بیارید..یه مشت دزد حرومخور بدرد نخور.فقط بلدن یه دست کت و شلوار بپوشن به هم بگن مهندس عشق کنن.

    • افرین. موافقم. اینقدر احمق باشی شهر بسازی یه پاکبان برای نظافت محلات در نظر نگیری.
      ٣ ساله ساکن ابتدای فاز ۶ هستم. قسم میخورم زباله هایی که سه سال قبل در اطراف ورودی شهرک سلام کنار خیابون ریخته شده هنوز همونجا موجوده. فکر کنم شهرداری میخاد از روش نوین تجزیه طبیعی در محل بجای جمع اوری زباله بهره ببره. در مجموع فقط میتونم بگم خاک بر سرتون با این مدیریت کردنتون. کاش شما احمق ها و مفتخور ها نبودید تا حداقل مردم خودشون این خدمات رو انجام میدادن به امید شما صبر نمیکردن. شرف ندارید از کوچیک تا بزرگتون اگه داشتید یا کاری میکردید یا توی همچین وضعی ادامه نمیدادید و مفتخوری نمیکردید. اسم و فامیل واقعیم رو میذارم که اگه یکیتون فکر کرد دروغ میگم بیاد تا از نزدیک کثافت کارهاتون رو به خودتون نشون بدم. متنفرم از همتون.

    • من موقتا بیست روز در شهر پرند ساکن شدم که کمک‌های ماشینم تو جاده مرخرفش نابود شد. هیچ امکاناتی نداشت و حتی نمی‌تونستم در سطح شهر پیاده‌روی کنم چون شهر ارواح است در تابستان به علت کویری بودن روزها سوزان است و تا جایی که اطلاع دارم زمستان‌های سردی دارد. بعلت بادخیز بودن منطقه روزی سه بار باید خونه رو از سر تا پا گردگیری کنید، آب آشامیدنی خیلی ناجوره. خلاصه هیچ مزیتی نداره و به نظرم ده میلیوم رو هم نباید حروم این منطقه کرد.

  5. سلام
    خواستم بپرسم که کدوم فازش بیشتر مستأجر میگیره که بخریم ؟؟
    برای سرمایه گذاری منظورمه
    ممنون میشم راهنمائیم کنید

  6. فاصله تهران تا پرند، بسیار زیاد است
    برای رسیدن به پرند فاز ۶ یک کار
    بیش از دوساعت وقت تلف میکند.
    سرویس اتوبوسهای از رده خارج
    کرایه رفت آمد بسیار زیاد.
    کیفیت ساختمانهای مزخرف
    خلاصه انتخاب شهرک پرند توسط
    افراد نالایق بوده که باید پاسخگو باشند.

  7. سلام قیمت اجاره مسکن در شهر پرند در حال حاضر چگونه است برا تمامی فاز های شهر پرند عرض میکنم ممنون

  8. سلام دوست عزیز.
    ممنون که نظرتون رو صریح نوشتید چون ما میخواستیم بیایم خونه بگیریم تو پرند و نظرتون برامون خیلی مفید بود چون به چند نکته کلیدی اشاره کردید که اولویت انتخاب ما هم بود .
    موفق باشید .

  9. سلام من میخواهم درشهرپرندخانه بخرم ولی مردد هستم چون نمیدانم شهرش چطوریه وماهم تمام سرمایمون همینه وشنیدم که قیمتهای اونجامناسبه ازیه طرف میخواهم صاحب خانه شوم وازیه طرف هم میترسم که پرندخانه بخرم وپشیمان شوم لطفا کسانی که اطلاعات درست دارن راهنمایی کنن ممنون میشم

    • درود این خانم نویسنده زیادی از پرند بد گفته. خیلی شهر قسنگی هست همه امکانات هم داره خونه های شیک و قشنگی داره ومدیریت ساختمانها هن عالیه البته من در مورد مسکن مهر میگم یعنی فاز پنج و شش. قیمتهاهم خیلی خوبه برای خرید و سرمایه گذاری من دو تا خونه تو فاز پنج دارم که یکیشو دویست میلیون خریدم که سه خواب هست یکی هم دو خوابه چهارصد خریدم پارسال الان هرکدوم دومیلیارد شده

      • هر کدوم دومیلیارد شده هموطن عزیز چرا که اجر سیصد تومنی چهار هزار وپانصد شده خواهشا واقعیت را ببینید این تورم افسار گسیخته همه مون را به خاک ذلت مینشاند

  10. سلام من نمیدونم توی دل کویر و بیابان خدا خونه ساختن چه دلیلی داره پرند فاصله زیادی تا تهران داره از فاز ۴ به بعد هم امکانات شهری صفر هستش کیفیت آپارتمانها هم افتضاحه

  11. در واقع مارا با مترو فریب دادن که داره مترو میاد و آمد و رفت آسان می شه الان 14 ساله که می خواد مترو وارد پرند بشه امکانات که اصلا نداره اجاره مغازه ها از مغازه های بالاشهر تهران گرون تره و به امید این نباشید که بیایید پرند یه مغازه اجاره کنید که کار کنید خیابان هاش که پر از دست اندازه وقتی برق قطع بشه آب هم قطع می شه و باهم آب و برق نداری تقریبا بیابانی مدرسه به اندازه کافی موجود نیست امنیت کافی نداره و دائما دزدی سیم و کابل و ماشین صورت می گیرده و خونه های نیمه تمام هم خودش بی امنی میاره و برای خرید باید وارد فاز یک و دو سه بشی تا بتونی خرید کنی خودش یه مسافرته

  12. همراه گرامی زومیلا ممنون از اینکه این مقاله رو مطالعه کردید و دانسته هاتون با ما در میون گذاشتین، شهر جدید پرند در پاسخ به یک نیاز اساسی احداث شده که این شهر قرار است میزبان جمعیت چشمگیری از تهران و نواحی اطراف آن باشد. معضلات رایج زندگی شهری مثل ترافیک و آلودگی هوا، در پرند بسیار کم‌تر است. از آن‌جایی‌که پرند یک شهر درحال‌توسعه است، در راستای این توسعه، ملک ارزان‌قیمت امروز، به‌زودی قیمتش سر به فلک می‌کشد. در کنار مزایای ذکر شده در مقاله هر شهری معایبی هم دارد که شما به چند مورد اشاره فرمودین

    • پرند یک شهر واقعا دور افتاده وپُراز دزد …پُراز پشه ومگس که تابستان وبهار وپاییز امان ادمو میبرن …پراز عقرب ورتیل ومارمولیک دارای بدترین اب وهوای خشک خونه های الکی ساخته شده …یعنی راست میگن شهر فرصتها اما برای املاک دارا چون خونه ای که 30میلیون قیمتشه میفروشن 500میلیون بعد طرف میمونه با خونه یعنی صاحب اول واخر خونه های پرند خودطرفه مگه املاکی باشه که بتونه با هزار جور حرف بفروشه …امکانات صفر یعنی یک کفش میخای بخری باید بیای تهران …مدارسی که هرکلاس 50تا 60دانش اموز درهم داره ….اغلب مدارس کولر نداره ابخوری درست نداره …هرمیوه هرچی بخری تو پرند باید دوبله بخری ….هیچ جای تفریحی نداره کلا وسط کویر چهارتا دیوار بردن بالا شده خونه …یعنی پردیس وهشتگرد در برابر پرند طلاس

      • به نظرم شما هر جا زندگی کنی دیدگاه و نظرت همینه چون نگاه و چشمان آگاه و واقع بین ندارید متاسفانه ضمنا باید گفت تنها عیب پرند مسافت نسبتا دور با مرکز شهر تهران است .همین …آب و هوای بسیار تمیز و فوق العاده اگر دوساعت پیاده روی داشته باشی حتی یک سرفه ، نفس تنگی و گرفتگی راه تنفسی نخواهی داشت .والا ما که چند سال ساکن پرند هستیم نه دزدی وجود داشته نه مگس نه پشه نه سوسک نه مار و عقرب و رتیل نمیدونم شما کجا زندگی میکنی؟ هر جا هستی پرند نیستید ببخشیدا خیلی ها طی سالهای گذشته تا به امروز تنها رویای غیرممکن شون شدنی شده یعنی مالک یه سقف بالای سر بدون منت و درگیری و بدبختی اجاره نشینی و آوارگی و سرگردانی و اتفاقا شهری است بسیار متمدن با سطح فرهنگی خوب البته بخاطر قیمت مناسب ممکن است از روستاها و شهرستانهای کوچک کشور هم هجوم آورده باشند که تاثیرگذار در سطح فرهنگ شهرنشینی داشته باشند که در تمام مناطق 22 گانه تهران هم این سنت ساری و جاری است

  13. پرنددر چند مورد در ایران اولین هست ۱_ تنها شهر در ایرانست که در کوچه وخیابانهایش به راحتی موادمصرف میکنند ۲-تمام ساختمانهای ویلایی ود‌وطبقه در پرند بدون خرپشته وراه پله هست یعنی با نردبان باید بروید پشت بام ۳_اولین شهری است که بنگاه واملاکی خیلی خیلی بیشتر از بقیه شهرهای ایران است یعنی از هر ۴ مغازه ۳ تا املاکی میباشد حساب کنید شرف ملت این شهر را ۴_اولین امار خانه های تیمی را دارا ست و اجاره روزلنه واحدها مصداق این فاجعه میباشد ۵_واحدهای ساخته شده در این شهر اکثرا از مصالح درجه ۳ بی کیفیت میباشد زیرا نظام مهندسی در پرند به چشم نمیخورد شیک ترین و هزینه برترین مساجد در پرند ساخته شده که با هزینه ساخت انها میشد صدها خانواده بدون مسکن را صاحب مسکن کرد ومتاسفانه این یک واقعیت تلخ در کل جامعه ایرانی میباشد

  14. سلام .اصلا جای مناسبی برای خانواده و زندگی و سکونت نییییست .نه فرهنگ، نه آموزش ونه محیط اجتماعی نسبتا سالم .فقر فرهنگی و عاطفی و اجتماعی و ریالی بیداد می کنه .آسیب پذیرای بسسسیار بالا برای اهل زندگی و خانواده .فساد و فقر و…سر آمده.آیا واقعا اینجا جایی است برای زندگی. فقط افراد سود جو می گویند شهر رویاها…اینجا شهر آرزو های محاله

    • سلام اگه مشاوره املاک یا املاکی هستید میتونید در وبسایت ما همکاری کنید و ملک هاتونو برای فروش و دیده شدن به اشتراک بذارید،در غیر اینصورت وارد وب زومیلا بشید (https://www.zoomila.com/)و ملکتونو به یک املاکی بسپارید

  15. باسلام پرند بسیار شهر جرم خیز وار نظر سرقت و سایر جرایم علی الخصوص فاز 6 رتبه اول رو داره تو روز روشن علنی در ماشینتون با سیم باز میکنم فقر فرهنگی بیداد می‌کنه برای یکسریا حکم پاریس و داره چون منافعشان تو پرند تامین میشه برای یکسریا هم حکم جهنم که از سر ناچاری آمدن تو برهوت زندگی کنن

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید