خرید خانه در تهران

خرید خانه در تهران نسبت به شهرهای دیگر کمی دشوار تر است که از جمله دلایل این دشواری را در زیر برایتان نام می بریم:

1- تهران به عنوان بزگترین شهر ایران و پایتخت کشور است و به علت وفور جمعیت پیدا کردن خانه مناسب برای خریدارن نیاز به زمان بیشتری دارد.

2- پرجمعیت ترین شهر ایران، تهران است و جمعیت آن طبق سر شماری دو سال گذشته، نزدیک به 9/000/000 نفر است و به علت وفور جمعیت پیدا کردن خانه مناسب برای خریدارن نیاز به زمان بیشتری دارد.

3- گرانی در تهران همیشه مطرح بوده و متاسفانه اگر درآمد مناسبی نداشته باشید، زندگی در تهران برایتان تبدیل به کابوس می شود!

4- تهران ۲۲ منطقه، ۱۳۴ ناحیه و ۳۷۴ محلّه دارد. وجود مناطق زیاد در تهران به سردرگمی و انتخاب سر سختانه خریداران می افزاید.

این خصوصیات شهر تهران باعث شده خریداران نتوانند به راحتی خرید خانه در تهران را انجام دهند. از طرفی سلیقه افراد برای انتخاب خانه و محل زندگی همیشه حرف اول را زده. مثلا کسی ممکن است خرید خانه در شهرک غرب را بپسندد و یک نفر دیگر خرید خانه در الهیه تهران را!

همچنین میزان درآمد مردم برای خرید خانه همیشه یک فاکتور اساسی در خرید خانه بوده است.مثلا  قیمت خانه در تهران پارس خیلی کمتر از قیمت خانه در سعادت آباد است! 

بهترین مناطق برای خرید خانه در تهران:

طبق آمار توسعه یافتگی مناطق شهری ، مناطق 1 و 2 و 3 و 5 و 6 تهران جزء کم جمعیت ترین منطقه های تهران و پولدارترین و با سواد ترین مردم در تهران در این مناطق زندگی میکنند. از طرفی این 5 منطقه کم ترین میزان بیکاری را دارند. 

 

 

خرید خانه در تهران

معایب مناطق لاکچری تهران:

یک سری از مناطق ذک شده در بالا به علت دسترسی محدود آن به امکانات رفاهی زندگی مردم را دچار اختلال کرده است اما اگر دوست دارید منطقه یی با دسترسی بیشتر را به عنوان محل زندگی خود انتخاب کنید، پیشنهاد ما برای خرید خانه در تهران این مناطق است: میرداماد، قلهک، ونک، دولت، سیدخندان و ستارخان است .

 

 خانه در زعفرانیه و فرشته چطور است؟

منطقه‌ هایی مانند نیاوران، فرمانیه، زعفرانیه، فرشته، محمودیه نیز از مناطق رشد یافته‌ تهران هستند که امکانات رفاهی مثل بیمارستان، مدارس، مراکز خرید زیاد، رستوران‌های با کیفیت و لوکس و … دارند. البته این مناطق به علت داشتن خیابان های باریک و فرسوده شلوغ هستند و آب و هوای نسبتا آلوده ای هم دارند اما باز هم  به علت سطح رفاهی و فرهنگی و اجتماعی برای زندگی مناسب هستند.

خرید خانه در تهران

شهرک غرب منطقه کم ترافیک تهران:

شهرک غرب تهران به علت داشتن خیابان های پهن و عریض اصولا از ترافیک کمی برخوردار است و به همین علت هم درصد آلودگی و شلوغی این منطقه نسبت به سایر بخش های منطقه یک تهران کمتر است.

پارک لاله، منطقه تحصیل کرده تهران:

محله‌هایی مانندایرانشهر، پارک لاله، گلها، جنت، گاندی، فاطمی، شیراز، قزل قلعه، جمال زاده، کریم خان و… جزء منطقه 6 تهران هستند. این محلات نیز امتیاز خوبی در شاخص توسعه یافتگی دارند. و معمولا جمعیت تحصیل‌کرده در این مناطق زندگی می‌کنند و امکانات شهری مناسبی در این مناطق وجود دارد.

مقاله قبلی10 نکته اصلی محله خوب
مقاله بعدیاسامی عجیب ترین شهرهای ایران
نویسنده محتوا هستم. من سخت تلاش میکنم و اهداف بزرگی دارم. من با نوشتن سعی میکنم موضوعات غیر قابل توضیح را توضیح بدهم. من به عنوان یک نویسنده با عقیده شل سیلورستاین موافقم که می گوید: اگر کتابی هست که می خواهی بخوانی ولی هنوز نوشته نشده، آن را بنویس.

3 نظرات

  1. خانم سهرابى نوشتين محله هاى محموديه و زعفرانيه به علت كوچه هاى باريك آب و هواى نسبتاً آلوده اى دارند!!!!!!!!! اصلاً اينطورى نيست. ظاهرا شما فكر كرده ايد كه هر چقدر كوچه ها پهن تر باشن هوا تميزتره!!! كوچه هاى شمرون مثل زعفرانيه و محموديه شايد باريك باشن اما پر از درختهاى سرو كهن هستن كه باعث شده تميزترين هوا رو در كل تهران داشته باشه. من مطمين هستم شما سابقه ى زندگى در اين محله ها رو نداشتين وگرنه همچين نظرى محال بود كه بدين.

  2. اگر نیاز به مشاوره در زمینه های مختلف کسب و کاری
    دارید مانند مشاوره راه اندازی کسب و کار ، مشاوره فروش ، مشاوره بازاریابی ، مشا.وره افزایش درآمد
    و … به سایت مراجعه نمایید

  3. جهت دریافت مشاوره در زمینه های مختلف کسب و کاری مانند
    مشاوره راه اندازی کسب و کار ، مشاوره فروش
    ، مشاوره حقوقی ، مشاوره مالیاتی، مشاوره مالی و …
    به سایت ما مراجعه کنید

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید