پرشین، تولید کننده انواع روشویی کابینتی و تجهیزات سرویس بهداشتی

روشویی-کابینتی

روشویی کابینتی

یکی از تجهیزات جدید و کارآمدی که در هر سرویس بهداشتی و حمام مورد استفاده قرارمیگیرد و نقش بسزایی در حفظ و پوشش وسایل بهداشتی، نظافتی و همچنین آرایشی را ایفا میکند روشویی کابینتی به همراه باکس و آینه است.

یک ست روشویی کابینتی به دلیل کاربردی بودن فضایی که برای مواد شوینده و لوازم بهداشتی، سبد لباس، سطل و سایر لوازم شخصی و… در اختیار شما قرار می دهد و همچنین زیبایی دو چندان که با انتخاب طرح های مدرن،  کلاسیک و نئو کلاسیک سرویس بهداشتی و حمام میدهد انتخاب اول افراد برای تجهیز کردن سرویس بهداشتی با کابینت روشویی PVC است.

 

مزایای استفاده از روشویی کابینتی

شاید برای خیلی از افراد سوال باشد که چرا بهتر است از روشویی کابینتی استفاده کنیم؟ یا اینکه چرا روشویی کابینتی بین مصرف کنندگان اینقدر محبوب شده، مجموعه پرشین کابینت پاسخگوی سوال شما عزیزان است البته که مشاوران مجموعه هم آماده ارائه مشاوره برای انتخاب و خرید بهترین روشویی کابینتی متناسب با فضا و دکوراسیون شما هستند.

اغلب خانم ها و اقایان در سرویس بهداشتی و حمام خود به دنبال فضایی هستند تا بتوانند اقلام آرایشی و بهداشتی خود را از جمله مسواک، حوله، شوینده ها وغیره را در آن نگهداری کنند، اقلام بهداشتی به دلیل کاربردهای شخصی نیاز به محافظت بهداشتی بالایی دارند تا از رشد انواع باکتری و میکروب‌ها در امان باشند.

حتی شما میتوانید به وسیله ی روشویی کابینتی تمامیه لوله های آب سرد و گرم را از دید افراد مخفی نگه دارید.

با توجه به تنوع و گسترگی مدل های ست آینه و باکس روشویی میتوانید بسته به نیاز خود، ست آینه و باکس روشویی خود را خریداری کنید البته لازم به ذکر است ;i میتوانید جهت خرید محصول مورد نظر از بخش تماس با ما، با کارشناسان فروشگاه پرشین کابینت درارتباط باشید تا همکاران ما بتوانند بهترین مشاوره را برحسب نیاز شما عزیزان، به شما ارائه دهند.

 

انواع ست روشویی کابینت

ست روشویی کابینتی پی وی سی پایه دار

نصب ست روشویی کابینتی پایه دار بسیار آسان میباشد و جنس تمامی ست روشویی کابینتی پایه دار PVC  است و استفاده از این مدل ست روشویی کابینتی پایه دار در کافه ها و منازل و رستوران ها و هتل های و سایر مکان های مجلل توصیه میگردد. سایز کاسه روشویی این ست، در ابعاد و اندازه های متفاوتی است و شما عزیزان میتوانید از آینه روشویی های متفاوت برای این ست روشویی کابینتی پایه دار نیز استفاده کنید.

ست-روشویی-کابینتی-چند-رنگ،-طرح-دار

ست روشویی کابینتی چند رنگ، طرح دار

تمامی ست های روشویی کابینت مجموعه پرشین کابینت دارای تنوع بسیار و نصب آسان می باشند و جنس تمامی ست روشویی کابینتی چند رنگ، طرح دار نیز PVC است، و شما عزیزان میتوانید از این مدل ست روشویی کابینتی چند رنگ، پایه دار نیز در محیط های سرویس بهداشتی و حمام منازل و اداره و کافه ها و هتل و غیره نیز استفاده کنید. یکی از مزیت های بعضی از ست های این روشویی کابینتی، این است که دارای آتاژور و باکس کناری میباشند و شما عزیزان میتوانید بر روی آتاژور و داخل باکس کناری ست روشویی کابینتی چندرنگ، طرح دار نیز وسیله مورد نظر خود را قرار دهید.

هم چنین شما عزیزان میتوانید روشویی کابینتی این ست را نیز با آینه روشویی و باکس سفید و باکس چوب این مجموعه  پرشین کابینت در محیط های مدنظر خود ست کنید. قابل ذکر است تمامیه محصولات ست روشویی کابینتی چند رنگ پایه دار، دارای ابعاد و اندازه های متفاوت میباشند و شما عزیزان میتوانید بسته به فضای محیطی خود محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

ست روشویی کابینتی سفید رویال

تمامی ست های روشویی کابینتی مجموعه پرشین کابینت دارای تنوع بسیار و نصب آسان می باشند و جنس تمامی ست روشویی کابینتی سفید رویال PVC است. شما عزیزان میتوانید از این ست روشویی کابینتی رویال نیز در منزل و محیط اداری و کافه ها و رستوران ها و غیره نیز استفاده کنید از جمله مزیت های این ست روشویی کابینتی سفید رویال دارای تنوع مدل های مختلفی است که شما عزیزان میتوانید در صورت نیاز از مدل های ست روشویی کابینتی سفید رویال که دارای آتاژور و باکس هستند نیز استفاده کنید همچنین میتوانید بسته به سلیقه خود مدل آتاژور و باکس کناری ست روشویی را نیز تعویض نمایید.

 

مزایای کابینت روشویی PVC  (پی وی سی)

  • طول عمر بالا
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت
  • استحکام و ماندگاری بالای چوب
  • استفاده از آینه و شیشه با کیفیت در جهت مصارف آرایشی
  • تنوع بسیار بالا و نصب آسان

 

انواع باکس روشویی

باکس های روشویی انواع مختلفی دارند که در مجموعه پرشین کابینت از دو مدل باکس روشویی پرطرفدار به نام های باکس طرح چوب و باکس سفید ساده استفاده می‌شود. تمامیه باکس های مورد استفاده در مجموعه پرشین کابینت دارای قیمت مناسب هستند که عزیزان میتوانند بسته به سلیقه و هزینه خود، محصول مورد نظر خود را نیز خریداری کنند. یا میتوانید با مشاوران ما در مجموعه پرشین کابینت از طریق شماره تماس 09128280800 – 02122314341 در ارتباط باشید تا همکاران ما بتوانند بهترین مشاوره را بر حسب نیاز شما عزیزان ارائه دهند.

صفحه-سنگی

صفحه سنگی

صفحه سنگی مدلی است که مدت ها به دلیل ظاهر بسیار زیبا و طرح های جذابی با ابعاد و اندازه های متفاوت که دارد طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است  و یکی از جدیدترین و مدرن ترین محصولات در کالاهای سرویس بهداشتی می‌باشد همانطور که صفحه سنگی از اسمش پیداست بر روی کانتر کابینت روشویی نصب می‌گردد و با وجود این موارد شما عزیزان میتوانید از صفحه سنگی در سرویس بهداشتی و حمام اداره و منزل خود استفاده کنید، صفحه سنگی دارای دو مدل متفاوت است که همه آن ها را با نام صفحه سنگی روکار و صفحه سنگی توکار می‌شناسند، که در ادامه به بررسی هر کدام از این محصولات می‌پردازیم. پس با مجموعه پرشین کابینت همراه باشید.

 

انواع صفحه سنگی

صفحه سنگی روکار

صفحه سنگی روکار بسیار شیک و مدرن و همه کاره می‌باشد که با قرارگیری در بالای کانتر، میز، کنسول و یا کابینت دارای چشم انداز فوق العاده ای است که در سرویس بهداشتی و حمام شما به وجود می‌آورد، نصب این صفحه سنگی روکار آسان است، که در هنگام خرید صفحه سنگی روکار به این نکته توجه داشته باشید که این صفحه سنگی ها در بالای میز قرار دارند پس میز را در ارتفاع پایین تر از حد معمول قرار دهید تا بتوانید دسترسی بهتری به روشویی داشته باشید و توجه داشته باشید برای استفاده از صفحه سنگی از چه نوع شیری باید استفاده کنید. که معمولا در این مدل روشویی ها از شیرهای بلند که لوله های بلند دارند استفاده می‌گردد.

 

صفحه سنگی توکار

صفحه سنگی توکار نیز یکی از صفحه سنگی های مدرن و بسیار شیک می‌باشد که سرویس بهداشتی و حمام منزل و اداره مورد استفاده قرار می‌گیرد، این مدل صفحه سنگی دارای ابعاد و اندازه و طرح های متفاوتی است که افراد برحسب سلیقه خود محصول مورد نظر خود را تهیه می‌کنند. این مدل صفحه سنگی توکار فضای بسیار بیشتری را برای استفاده از کانتر دراختیار شما عزیزان قرار می‌دهد و به دلیل آنکه هیچ لبه ای در طراحی و ساخت این محصول بکار نرفته است، راحت ترین نوع روشویی جهت تمیز نگه داشتن می‌باشد.

 

در نظر گرفتن فضا در خرید و دریافت مشاوره از ما

برای انتخاب صفحه سنگی مناسب برای روشویی باید نکته ای را مد نظر داشته باشید که فضای سرویس بهداشتی شما به چه صورت است و بر حسب فضای مورد نیاز محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و البته می‌توانید جهت خرید محصول مورد با مجموعه پرشین کابینت با کارشناسان ما در این مجموعه  از طریق شماره تماس 09128280800 – 02122314341 ارتباط داشته باشید تا همکاران ما بتوانند بهترین مشاوره را برحسب نیاز شما عزیزان ارائه دهند.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید